hwlars Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva er DDR-SGRAM? Grunnen til spørsmålet er at jeg skal kjøpe en brukt pc! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Tror det er en trykkleif, og at personen mente DDR-SDRAM Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Tror det er en trykkleif, og at personen mente DDR-SDRAM Det tror ikke jeg! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 SGRAM brukes på grafikk-kort. ...men så er jo det alt jeg vet om saken :oops: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 SGRAM brukes på grafikk-kort. ...men så er jo det alt jeg vet om saken :oops: Matrox brukte SGRAM på noen av G400 versjonene de hadde. Dette er bare minne av bedre kvalitet. Har aldri sett det i sammenheng med noe annet enn skjermkort. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 I PCWorld norge sin dataguide sto det at SGRAM er en kjappere form for SDRAM som kun brukes på grafikkort. Fant ikke igjen stedet det sto nå dog : Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 I PCWorld norge sin dataguide sto det at SGRAM er en kjappere form for SDRAM som kun brukes på grafikkort. Fant ikke igjen stedet det sto nå dog : Synchronous Graphics RAM (SGRAM) Ytelsen på SGRAM er bedre enn SDRAM, og er tildels mye benyttet i dag. SGRAM-teknologien baserer seg på SDRAM, men skal i en del tilfeller være noe raskere. D Link: http://pcworld.no/dataguiden/index.cfm?fuseaction=artikkel&id=1B0C76D2-DA09-9AE1-C4EE556BA705FC97[/url] Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Skru opp pc'en å les på brikken, og så tar du gjerne bilde av den, så skal du se at det nok er sDram det skal være Lenke til kommentar
AJH Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Tror nok han mener SGRAM, hadde det selv på et asus geforce-kort. Tror forskjellen lå i at at SGRAM kunne utføre enkle operasjoner på dataene som lå i RAMen... Men SDRAM er er bare en "dumpeplass" som ikke kan gjøre annet enn å lagre informasjon.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå