mvaageng Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg må kjøpe ny etter at min 6 år gamle har tatt kveld. Den blir brukt til surfing, laste filmer, og bør kunne brukes til å spille litt, men siden jeg har en kreftig stasjonær pc er ikke dette så veldig avgjørende. Det som er veldig viktig er at det er mye ram og mye hardisk plass, slik at jeg kan ha lagret mye filmer. Har en liten tanke på at det bør være 4 gb ram og min 800 - 1000gb Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du har da mer enn 6mnd garanti på laptopen din da. Uansett har du reklamasjonsretten. For 800-1000gb HD, må du ha 2 HD-slotter, og det finnes ikke i det prissjiktet. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Les igjen EivindS_ Dette er et alternativ antar jeg? Men du kan finne alternativer til under 8000 kr som også har 1TB hdd, men da blir størrelsen deretter også. Har du noen spesielle ønsker sånn ellers? Noen MÅ ha Intel-prosessor, andre klarer seg ikke uten ATI-skjermkort. Hva syns du om størrelse? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha, sikker på at jeg så 6mnd, Hmm, er det ikke bedre å kjøpe en ekstern HD slik at laptopen slipper å bli så stor som Bjørnar sier? Å heller kjøpe en litt mindre laptop ala den Aceren? Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Størrelsen er ikke viktig, ser det som et pluss at det er stor skjerm, Intel eller AMD er ikke så viktig, har hatt begge typene på hoved pcen. Har HP bra maskiner? eller er det det samme hva slags merke man kjøper? Likte begge typene, men hp`en hadde jo 1tb så det er jo en fordel. Jeg har ekstern hardisk, men synes det blir mye å ha rundt og i sofaen, men den jeg har er jo en gammel type med strømforsyning... Det er jo kommet en del nye typer i det siste.. Men hvis det er bare str. som er den "store" forskjellen så ville jeg ha valgt hp`en. Men kom gjerne med forslag... PS! er ikke låst til 8000,- kan jo koste noe mere hvis at det er lurt å legge i litt mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå