Gå til innhold

Canal Digital HD PVR motaker + Viasat = Sant?

Anbefalte innlegg

Jeg leser på brukermanualen at det skal gå to kabler til motakeren fra antenna. Men i dag så har vi bare en som går fra antenna og fra den vanlige motakeren til Canal Digital så går det en kabel til Viasat- motakeren. Hvordan skal dette gå nå? Motakeren fra CD har jo heller ingen "antenne ut". Dette er parabol.

Antenne (To LNB- hoder (Sirius og Thor) som er doble slik at man kan se TV i 2 rom).

|

|-------------------------------> Fordeler --------------> Rom 1 --> CD motaker --> Viasat motaker

|-------------------------------> Fordeler---------------> Rom 2 --> CD motaker

Hvordan må det gjøres nå?

Håper jeg har skrevet så dere skjønner. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CD og Viasat mottakere kan sees som to helt separate systemer, de har ingenting felles. Ingen grunn til å ha noen kabel mellom de.

Du kan ha en kabel fra Sirius til Viasat mottaker.

Så bør du ha dobbelthode på Thor og to kabler til CD mottaker.

Lenke til kommentar

Eg ville hatt ein eigen kabel frå antenna for kvar standardmottakar, og to til pvr-en. Årsaka til at pvr-en treng to kablar er at den har to tunerar, slik at du skal kunne sjå på ein kanal og ta opp frå ein annan. Dersom du skal ha ein Viasatmottakar, to vanlege CD-mottakarar og ein CD pvr er det enklaste å bruke ein kabel direkte mellom Viasatmottakar og Siriushovudet, og 4 kablar direkte frå CD-mottakarane/pvr til Thorhovudet. Det må då ha 4 utgangar, dvs. eit quad (ikkje quattro) hovud.

Du kan sjølvsagt kople saman Thor og Sirius v. hj. a. diseq-svitsjar på ein eller fleire av desse kablane (for å få begge satelittane på same mottakar), men det er, som hårek skriv, liten vits i, sidan det er svært få norsk/engelskspråklege gratiskanalar å få inn frå den andre satelitten. (Det er vel snakk om nokre religiøse kanalar, Russia Today (Sirius), og BBC World og den engelskspråklege kinesiske nyheitskanalen CCTV-9 på Thor). Poenget er i alle fall at du treng 5 kablar, ein til kvar tuner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...