Gå til innhold

[Løst]Nokia 6700 vibrerer ved risting - Normalt?

Desi

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte en Nokia 6700 for ca 3 uker siden på Siba. Den fungerer forsåvidt greit og jeg er generelt fornøyd med den. Men jeg har et problem ved at den vibrerer uten at jeg får meldinger, telefonsamtaler etc...

Det er spesielt irriterende at mobilen vibrerer når man går bortover og mobilen i lomma. Tror ganske ofte at det er noen som ringer så rasker meg til å ta den opp. Hvis jeg rister litt i den vibrerer den også.

Noen som har vært bort i noe lignende? Er det noe defekt med min mobil eller er det en instilling/funksjon jeg ikke vet om?

Takker for alle innspill :yes:

Mvh

Desi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Problem Solved! :new_woot:

En helt unyttig funksjon for min del som generete "problemet".

Tap for time, which started out as a fancy feature of high-end phones has made its way to the Nokia 6700 classic. You can choose between an analogue or digital clock and double tapping the phone will show the clock for a couple of seconds. You can enable vibration feedback as well but that only matters if you're holding the phone in your hand. Tap for time is about the only thing that the accelerometer is used for, thing like the browser don't autorotate.

Meny > Innstillinger > Telefon > Sensor-innstillinger > Vibrasjonsrespons > Av/På

Desi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...