jakz57 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg har nettop lagt inn gnutella, men syns den er for rotete. Så prøvde jeg å legge inn LimeWire, men jeg fikk noen feilmeldinger (noe om java) selv om jeg har lagt inn den nyeste javaversjonen. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg evt skal legge inn LimeWire for å få det til å funke, eller har noen annbefalinger på noen andre p2p programmer.... Finnes kazaa (kazaa lite) e.l. for linux? :oops: www.jakz57.com <--- tar gjerne i mot hjelp for å få utviklet denne siden..... kom med forlsag på innhold og utseende Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Woow den avatoren var vel litt drøy! 240x240 pixels!! :o http://prodtn.cafepress.com/5/3731815_F_tn.jpg Hva med QuickDC. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Bare et litt vennlig tips: avataren skal være 50x50 piksler MAX. Moderatorene er ikke så glade i større avaterer enn det. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 avataren var jo bare rå men den var kansje *litt* stor Edonkey2000 bør jo duge. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kazaa Lite med Speedup funker ok i wine (noe tregt interface, men pytt) Sjekk http://appdb.winehq.com for tips for config Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 DG-Gui eller Dj_Offsets QuickDC er Direct Connect klienter for linux... Anbefales... MarcelSB Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 mldonkey eller emule for linux . www.sourceforge.net Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Xnap er en veldig flott opennap klient. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 må være mulig å sende en pm til brukeren som har for store avatarer. Begynner å bli rimelig lei poster som begynner med "Oh SHIT, living on the edge, avataren din er for stor" eller lignende. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Avatar størrelsen burde vært hard-coded i forumet. Annbefaler forresten Quiqdc Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 brukte før kazaa lite. Men gikk etter en stund over til DC mye bedre og finner det du leter etter med en gang. Ikke noe tull med eviglang søking. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 sålenge du laster ned lovlige ting så er vell bit torrent eller shareaza best.. elsker www.suprnova.org er en hyggelig side med backuper av mussik cdr osv.. så lenge vi ikke gjør noe ulovlig så er da p2p lovlig edit. Det er ikke noe værre å gi link til denne siden en hjemmesiden til kazaa hvis folk laster ned ulovlige filer oppfordrer jeg demm til å kjøpe disse viss de faller i smak :wink: prater da spesielt om folk som har jobb og fast intekt Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Lmule my friene .. Det beste PSP baade til Linux og Windows' lmule.sf.net konge p2p prgram .. Tror det er det programmet med flest folk, og der er folk villig til aa dele i forhold til andre p2o programmer. Proev det , kommer ikke til aa angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå