Gå til innhold

Giorgio Armani? Et bra ungdomsmerke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begge t-skjortene er ganske ensformige. Meningen er jo at man vet at det er Armani det er. Lacoste skjorta mi er enda verre: bare krokodille-logoen på den høyre bryst... haha

Jo større logo jo bedre altså? Som sagt 1000 ganger før på denne tråden her, fokuser heller på passform enn på merke, det er IKKE kult med logoflash

 

Hva har det med penger å gjøre? Det eneste det beviser er at han ikke er like harry som hordene med fjortiser med buksene i sokkene. Jeg er så dritt lei av å se alle taperne som går rundt og tror de ser kule ut med buksen i sokkene, når de egentlig bare ser ut som om retards.

+1

 

Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

 

Og du er en fotballgutt, som resten av alle andre fotballgutter løper rundt med lacostesko og den trange buksa dyttet godt nedi de hvite tennissokkene, og som i tillegg tar seg nær av negativ omtale av det du synes er en kjempekul og ikke minst helt fortreffelig måte å gå kledd på?

 

Seriøst, voks opp.

 

Folk med penger går ikke rundt med buksa nedi sokkene, det er det kegs som gjør.

Dessverre du bomma totalt, jeg har ikke buksa i sokkene. Jeg har heller ikke så trange bukser. Så slutt å prøv å heng meg ut a. Du driter deg selv ut :)

:dontgetit: fail

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...