Inaktiv bruker 7 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 http://img81.imageshack.us/i/armanimshirt6...ani%20t%20shirt Sånn ser den ut omtrent Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lizm? Armani klær har muligheten til å være fine de, passformen er bra på noen av dem, men de er ikke "kule" fordi det står armani på dem. Selv bruker jeg mye klære fra H&M og Zara fordi jeg mener de har bedre passform enn klær fra Armani, Lacost osv. Slutt å tenk på merker, fokuser heller på hvordan klærne sitter. Og bare sånn at det er sagt, klær hvor det faktisk står hvilket merke den er i, er utrolig harry og stygt, forbinner det med pakisser. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 http://img81.imageshack.us/i/armanimshirt6...ani%20t%20shirt Sånn ser den ut omtrent Ikke kjøp den. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Giorgio Armani? Du snakker ikke om undermerket som er Armani Jeans? Undermerke? Armani Jeans og Emporio Armani er noe de lanserte for de som ikke har penger trøkt oppi bak. Endret 1. oktober 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Btw, det står ikke emprio på min. Det står georgio Armani også den ørnen Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva koster denne t-skjorta med en stor stygg logo på da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 S.O.S(S) the tiger took my family S.O.S(S) The tiger tok my familyyy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Undermerke? Armani Jeans og Emporio Armani er noe de lanserte for de som ikke har penger trøkt oppi bak. http://en.wikipedia.org/wiki/Armani#Armani_Collezioni Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så harde dere er med gutten! Han lurer vel bare på om Armani er kult, siden han er i den rette alderen. Jeg husker jeg synes det var dritkult å flashe Miss Sixty buksene mine når jeg var i den rette alderen for sånt. Og jeg var kjapp med å pakke de bort når de ikke var like kule lengre. Sånn er det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 T-shirten var kjip og kjedelig.Standard WeSC logoflash er ikke kult/stilig/tøft W/E. Standard DC logoflashh er ikke kult/stilig/tøft W/E. Hva med standard Humör logoflash? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alle merker har jo minst ett plagg som er logoflash, men hvorfor folk velger det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sikker på det? Har enda ikke sett noe logoflash fra Filippa K. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Så harde dere er med gutten! Han lurer vel bare på om Armani er kult, siden han er i den rette alderen. Jeg husker jeg synes det var dritkult å flashe Miss Sixty buksene mine når jeg var i den rette alderen for sånt. Og jeg var kjapp med å pakke de bort når de ikke var like kule lengre. Sånn er det! Haha, en/ei som skjønner det ialfall:) Jeg blir jo 14 nå så.... hahaha. det er vel den rette alderen ja Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ah okey, trådstarter har spart opp til å kjøpe seg en tskjorte siden han er en liten godgutt. Siden han ikke vet om han skal bruke fire hundre på en tskjorte fra en skatebutikk, eller om han skal ta en Armani-tskjorte, spør han her. Matching, stil og alt slikt finner ikke sted på ungdomsskolen, der er det merket som gjelder - gjerne har de kanskje råd til ett plagg av gangen. Dette er fryktelig kult for kidsa, og underholdende for oss andre. Kan ikke folk bare akseptere det? At det står mellom Lacoste eller Armani spiller ingen trille; de kjøper en liten aksje i et stort selskap slik at de kan skryte av å være aksjeeier (metafor for de som ikke skjønte det). Akkurat som da Moods slo igjennom - hvor mange konfirmanter med mopedbart, joggebukse og blazer fra Moods var det ikke å skue i landsdelsmetropolene? Personlig har jeg sansen for både Lacoste og Armani (og en haug andre), fordi de har noen plagg som passer til stilen min. Liker å kalle meg velkledd, og disse motehusene fører generelt slike klær. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ønsker man virkelig harry logoflash fra Armani, er A|X tingen Endret 4. oktober 2009 av cmptrwlt Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For en tulling du er Petsin... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha, ikke kjøp den. Mer harry t-skjorte skal du lete lenge etter. Kjøp deg heller en two-pack med Levi's t-skjoter om det er nødt til å være merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå