Gå til innhold

Giorgio Armani? Et bra ungdomsmerke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lizm? Armani klær har muligheten til å være fine de, passformen er bra på noen av dem, men de er ikke "kule" fordi det står armani på dem. Selv bruker jeg mye klære fra H&M og Zara fordi jeg mener de har bedre passform enn klær fra Armani, Lacost osv. Slutt å tenk på merker, fokuser heller på hvordan klærne sitter.

 

Og bare sånn at det er sagt, klær hvor det faktisk står hvilket merke den er i, er utrolig harry og stygt, forbinner det med pakisser.

Lenke til kommentar

Så harde dere er med gutten! Han lurer vel bare på om Armani er kult, siden han er i den rette alderen. :p Jeg husker jeg synes det var dritkult å flashe Miss Sixty buksene mine når jeg var i den rette alderen for sånt. Og jeg var kjapp med å pakke de bort når de ikke var like kule lengre. Sånn er det! :p

Lenke til kommentar
Så harde dere er med gutten! Han lurer vel bare på om Armani er kult, siden han er i den rette alderen. :p Jeg husker jeg synes det var dritkult å flashe Miss Sixty buksene mine når jeg var i den rette alderen for sånt. Og jeg var kjapp med å pakke de bort når de ikke var like kule lengre. Sånn er det! :p

 

Haha, en/ei som skjønner det ialfall:) Jeg blir jo 14 nå så.... hahaha. det er vel den rette alderen ja

Lenke til kommentar

Ah okey, trådstarter har spart opp til å kjøpe seg en tskjorte siden han er en liten godgutt. Siden han ikke vet om han skal bruke fire hundre på en tskjorte fra en skatebutikk, eller om han skal ta en Armani-tskjorte, spør han her. Matching, stil og alt slikt finner ikke sted på ungdomsskolen, der er det merket som gjelder - gjerne har de kanskje råd til ett plagg av gangen. Dette er fryktelig kult for kidsa, og underholdende for oss andre. Kan ikke folk bare akseptere det? At det står mellom Lacoste eller Armani spiller ingen trille; de kjøper en liten aksje i et stort selskap slik at de kan skryte av å være aksjeeier (metafor for de som ikke skjønte det). Akkurat som da Moods slo igjennom - hvor mange konfirmanter med mopedbart, joggebukse og blazer fra Moods var det ikke å skue i landsdelsmetropolene? :wee:

 

Personlig har jeg sansen for både Lacoste og Armani (og en haug andre), fordi de har noen plagg som passer til stilen min. Liker å kalle meg velkledd, og disse motehusene fører generelt slike klær. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...