Gå til innhold

Giorgio Armani? Et bra ungdomsmerke?


Anbefalte innlegg

Når ble Humör mainstream på linje med WeSC? Alle fjortiser har minst et eller annet WeSC plagg...

Humör sin t-shirt er faktisk lekent bedre enn WeSC sine, i tilegg ser du WeSC overalt, der Humör knapt sees i det hele tatt...

Har forsåvidt aldri sagt t-shirten fra Humör var pen/kul/stilig etc.

Og for det andre så skjønner jeg ikke hva som er så galt, greit det er logoflash men hvor mange andre ser du med en sånn i forhold til f.eks. DC og WeSC?

Jeg har aldri sagt noe om mainstream eller ikke, kun snakk om logoflashingen. Så unnskyldningen for å gå med logoflash er om merket ikke er mainstream?

 

Tilbake til topic. Om du vill føle deg kul, trådstarter, så er vell ikke Giorgio Armani et dårlig valg, selv om det kan være litt bestefar. Trur du blir mer populær med Lacoste, Wesc osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva man mener med logoflash. Tydligvis tror mange her at logoflash er at det er et eller annet merke/logo på klesplaget. Men logoflash er mer at merke er selve klesplaget hvis dere skjønner. Synes det egentlig øddelegger klesplaget hvis logoen dekke halve klesplaget. Greit at de har sin logo/merke på genseren, men det skal ikke være stort.

 

At all oppmerksomheten blir dratt mot logoen.

 

Hugo Boss, Tiger of Sweden, Filippa K, Samsøe og Polo er ikke noe spesielt logoflash (tenker ikke på undermerker etc).

Mens bjørnborg og mange andre merke har en god del klær hvor logoen stikker godt ut, for å si det sånn. Men de har jo også klær som ikke har det også.

 

 

Og nei trådstarter, jeg ville ikke ha kjøpt den hvis jeg var deg. Stikk heller å kjøpe noe billige v-hals t-skjorter på H&M. De har bra passform og de ser ok ut.

Det der blir alt for mye.

Lenke til kommentar

Er jævlig teit å bruke armani. Spess hvis det er sånn fake tett-sittende ekkel greie. Armani passer helst litt eldre folk. Men det spørs hvordan den ser ut. Ser den kul ut så kjøper du den gjerne. At det er Armani tilsier ikke at det ikke passer ungdom. Men blir fort litt kaksete å dukke opp i en armani-skjorte på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

 

Og du er en fotballgutt, som resten av alle andre fotballgutter løper rundt med lacostesko og den trange buksa dyttet godt nedi de hvite tennissokkene, og som i tillegg tar seg nær av negativ omtale av det du synes er en kjempekul og ikke minst helt fortreffelig måte å gå kledd på?

 

Seriøst, voks opp.

 

Folk med penger går ikke rundt med buksa nedi sokkene, det er det kegs som gjør.

Lenke til kommentar

Hva har det med penger å gjøre? Det eneste det beviser er at han ikke er like harry som hordene med fjortiser med buksene i sokkene. Jeg er så dritt lei av å se alle taperne som går rundt og tror de ser kule ut med buksen i sokkene, når de egentlig bare ser ut som om retards.

Lenke til kommentar
Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

 

Og du er en fotballgutt, som resten av alle andre fotballgutter løper rundt med lacostesko og den trange buksa dyttet godt nedi de hvite tennissokkene, og som i tillegg tar seg nær av negativ omtale av det du synes er en kjempekul og ikke minst helt fortreffelig måte å gå kledd på?

 

Seriøst, voks opp.

 

Folk med penger går ikke rundt med buksa nedi sokkene, det er det kegs som gjør.

Dessverre du bomma totalt, jeg har ikke buksa i sokkene. Jeg har heller ikke så trange bukser. Så slutt å prøv å heng meg ut a. Du driter deg selv ut :)

Lenke til kommentar
Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

 

Og du er en fotballgutt, som resten av alle andre fotballgutter løper rundt med lacostesko og den trange buksa dyttet godt nedi de hvite tennissokkene, og som i tillegg tar seg nær av negativ omtale av det du synes er en kjempekul og ikke minst helt fortreffelig måte å gå kledd på?

 

Seriøst, voks opp.

 

Folk med penger går ikke rundt med buksa nedi sokkene, det er det kegs som gjør.

Dessverre du bomma totalt, jeg har ikke buksa i sokkene. Jeg har heller ikke så trange bukser. Så slutt å prøv å heng meg ut a. Du driter deg selv ut :)

 

Legg merke til spørsmålstegnet, det er et spørsmål. Du sov deg vel ratt gjennom norsktimene på skolen du?

 

Ingen som prøver å drite ut noen her, forutenom kanskje deg som begynner å kommentere andres økonomiske status uten ett eneste snev av grunnlag for å gjøre det.

 

Nok en gang, voks opp.

Lenke til kommentar
ToS har skjerpet seg, men Polo(?) Ralph Lauren? Har fortsatt noe logoflash.

 

Sant det, tenkte på de orginale polo skjortene dems, vanlige skjorter osv. De har litt ja, men er mye som ikke er det. I forhold til mange andre klesmerker.

 

Har aldri synes at ToS var ille på flashing. Synes de har nokså minimal flashing (som sagt tenker ikke på undermerker etc).

 

Selvfølgelig har de fleste merker en eller annen t-skjorte som er utrolig stygg med en stor simpel logo på. Men de viker jeg lett unna når de ser billige/fake ut.

Lenke til kommentar
Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

Og hva har det med penger å gjøre? Man blir ikke noe rikere av å putte den "dyre" g-star eller wesc boksa nedi de hvite tennissokkene som stikker opp av de jævlig kule lacoste skoene kjøpt på brandstad.

 

Skal sies at jeg har penger nok til å bruke det på noe annet en en genser det står Wesc på.

Endret av mastertjoste
Lenke til kommentar
Hvis den kule ungdomstilen din er å gå med boksa nedi sokkene, så vil begge merkene passe utmerket etter min mening.

Det er greit, vi skjønner at du ikke har penger. Men trenger du virkelig å ta det her?

Og hva har det med penger å gjøre? Man blir ikke noe rikere av å putte den "dyre" g-star eller wesc boksa nedi de hvite tennissokkene som stikker opp av de jævlig kule lacoste skoene kjøpt på brandstad.

 

Skal sies at jeg har penger nok til å bruke det på noe annet en en genser det står Wesc på.

Uansett er det ikke noe vits å i skrive akkurat det du gjorde i denne tråden. Da må du regne med dritt tilbake.

 

Går tilbake før dette blir alt for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...