petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jo, jeg lurer på om det er "kult" å bruke armani klær. Eller om det bare er teit?? er ikke helt sikker. Har en t-skjorte av Armani, eller skal jeg bruke en Lacost-tskjorte... Takker for svar! Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja det er teit om du bare bryr deg om hvilket merke det er, og ikke om hvordan den ser ut. Du er teit. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja det er teit om du bare bryr deg om hvilket merke det er, og ikke om hvordan den ser ut.Du er teit. Den er helt plaine... står bare armani på den... og kan du ikke prøve å være litt saklig? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Joda, sikkert kul den, men finnes nok kulere skjorter. Finn heller en som har noe kult mønster eller lignene. Ser litt kjedelig ut med bare svart skrift på skjorten. Men spørs jo helt va du skal bruke den til. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker for svar:D Joda... skal bare bruke den på skolen etc. Enig at det blir litt "ensformig", men jeg liker det sånn. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Spørs hva du mener med "bra". Armani lager bra klær, samme med Lacoste. Men de er dyrere enn mye annet. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Mener lizm om det er kult for generell ungdom. det jeg lurer på er f.eks. om det kan måle seg med lacoste, wesc, dc osv. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det spørs på stil. Lacoste og Armani er ganske forskjellig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Wesc og DC er vel i en annen liga? Go Polo Pique, så har du noe som er tidløst. Armani er vel helst for folk på 30-40+ med ræva full av penger? Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Begge t-skjortene er ganske ensformige. Meningen er jo at man vet at det er Armani det er. Lacoste skjorta mi er enda verre: bare krokodille-logoen på den høyre bryst... haha Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) lacoste, wesc, dc og resten av de merkene er ikke kule merker for generell ungdom. For guds skyld, det er bare klær. Som Maxxi sier, det er utseende som teller. Om du finner noe du liker av lacoste so be it, men ikke velg det over f.eks klær fra H&M fordi det står lacoste i nakken på skjorta. Det er tragisk og ikke kult Endret 1. oktober 2009 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er 16, og vil ikke si lacoste, dc, armani og wesc er "kule" merker. Det meste er logoflash overprica møkka klær, som ser utrolig harry eller fjortis ut. Gå heller med det du føler deg vell i! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 De fleste vet hva den krokodilla er! Men lacoste har mye polo skjorter osv. I sterke farger, striper etc. Armani er som regel ikke så skrikende som mye av lacoste klæra er. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 De fleste vet hva den krokodilla er! Men lacoste har mye polo skjorter osv. I sterke farger, striper etc. Armani er som regel ikke så skrikende som mye av lacoste klæra er. Enig der. Men det jeg lurer på er om det er kult å gå i eller ikke? Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er kult å gå i noe som ser bra ut ja. Men å gå i noe armani dilldall til 1000kr som ser dårlig/kjedelig ut er ikke særlig kult nei. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man blir ikke kul av å gå i dyre klær. Men Armani er ett dyrt og kjent merke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Giorgio Armani? Du snakker ikke om undermerket som er Armani Jeans? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 En vanlig lacoste pique er ikke teit hvis den er sånn du beskriver den. Armani skjorta er litt vanskelig å si uten å ha sett. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker for alle svar. Tror jeg går for lacoste-tskjorta... Da er jeg ihvertfall safe... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Wesc og DC er vel i en annen liga?Go Polo Pique, så har du noe som er tidløst. Armani er vel helst for folk på 30-40+ med ræva full av penger? De har mange forskjellige stiler. Men dressene til titals tusen, er for disse menneskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå