Gjest PiffeOpp Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som har prøvd? Anbefalinger? Tenker på brettspill og slikt dem selger på kondomeriet. Grunner er at jeg synes sexen med dama begynner bli litt kjedelig, savner slik vill sex jeg har hatt i tidligere forhold. Dama jeg har nå er litt sjenert og "tafatt" i senga. Jeg prøver å åpne henne opp litt (hihi), men det funker bare til en viss grad. Tenkte kanskje et slik spill kan hjelpe på henne? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gjøre henne mer trygg på deg vil også åpne henne for nye ting. Ex'en min var også slik i starten, ville ikke prøve nye ting og av med lyset under dyna. Etter litt tid ble nye ting og plasser gjennomført og nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg tror ikke brettspill nødvendigvis kommer til å redde sexen. Prøv å få henne til fortelle litt om hva hun liker og ikke, hun gjør jo ikke ting så mye bedre ved å slå av lyset og under dyna. Det er i alle fall ikke sexy (i alle fall ikke i lengden). Du kan jo prøve å "invitere" til litt impulsiv sex/kos? Et sted hvor det passer seg, men ikke nødvendigvis på soverommet eller hjemme. Edit: Var ikke meningen og virke jævlig negativ om det ser sånn ut, har ikke noe erfaring med brettspill btw. Endret 1. oktober 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har ingen erfaringer med brett spill, men har hatt tanker om å kjøpe et selv, virker morro og pirrende. Men det jeg har gjort er å kjøpe et par terninger fra kondomeriet. Aldrig brukt men kansje det er noe for dere ? Erotic Dice Inneholder 6 terninger. Sted: 2 terninger 1: Garage, Laundry, Stairs, Toilet, Table, Cabinet 2: Desk, Carpet, Pantry, Bathtub, Bed, Sofa Hvordan: 2 terninger 1 mann: Kiss, Lick, Bite, Suck, Touch, Flick 2 dame: Kiss, Rub, Tickle, Suck, Bite, Lick Hvor: 2 terninger 1 mann: Nipple, Cock, Armpit, Buttocks, Belly, Scrotum 2 dame: Nipple, Pussy, Neck, Ass, Toes, Groin Kan bli noen kombinasjoner som kansje ikke faller i smak som dere kansje kan tenke dere. Men for lekne par kan jo bare dette piffe opp litt En sikker slager blir selvfølgelig: Toilet, Suck, Scrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg