Gjest Guest_anonym_* Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor tester man seg for kjønnssykdommer i oslo? Kan man gjøre det på alle legesentre? Jeg har ikke fastlege i Oslo. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 http://www.rikshospitalet.no/ikbViewer/pag...;p_dim_id=45129 Møt opp 5-10 min før åpningstid. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Genialt, dit skal jeg dra tror jeg - trenger en EU-kontroll Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Du kan gjøre det på hvilket som helst legekontor. Det er gratis, men smertefullt Edit: Etter å ha lest litt ser jeg at prøven for å påvise klamydiabakterien nå kan tas med en urinprøve. Husk bare på å holde deg i minst to timer før du tar prøven. Det er det jeg skulle ha gjort ;P Endret 1. oktober 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
Mez Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vil helst unngå å få noe inn i penisen egentlig, så hvis den kan tas med urinprøve så er det jo bra! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det gjør du lurt i. Det var mildt sagt utrolig smertefullt. Jeg vaglet som en gås hele resten av dagen. Legen var ikke særlig høy i hatten heller. Rett før han tok tak og førte den inn, etablerte han øyekontakt og beklaget oppriktig for det som skulle skje. Jeg husker jeg stønnet i smerte mens jeg instingtivt bøyde meg fremover, da jeg kjente toppen av bomullspinnen forlate den distale delen av urinrøret og kunne romstere fritt langt der inne. Heldigvis er ikke blodtilførselen til penis veldig stor når en blir konfrontert av en middelaldrende mann i latexhansker, så "veien inn" var ikke så lang som den kunne ha vært Forgjeves var det også, for testen var negativ. Hvis jeg blir ferdig med legestudiet skal jeg legge ned veto for nedverdigende eksamineringer som dette ;P Lenke til kommentar
Gjest jorra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det gjør du lurt i. Det var mildt sagt utrolig smertefullt. Jeg vaglet som en gås hele resten av dagen. Legen var ikke særlig høy i hatten heller. Rett før han tok tak og førte den inn, etablerte han øyekontakt og beklaget oppriktig for det som skulle skje. Jeg husker jeg stønnet i smerte mens jeg instingtivt bøyde meg fremover, da jeg kjente toppen av bomullspinnen forlate den distale delen av urinrøret og kunne romstere fritt langt der inne. Heldigvis er ikke blodtilførselen til penis veldig stor når en blir konfrontert av en middelaldrende mann i latexhansker, så "veien inn" var ikke så lang som den kunne ha vært Forgjeves var det også, for testen var negativ. Hvis jeg blir ferdig med legestudiet skal jeg legge ned veto for nedverdigende eksamineringer som dette ;P dette er bare tull, det er ikke så smertefullt som du sier her.. dette blir som med BCG på skolen, alle sier til deg at det er helt jævli. men når du får sprøyta tenker du: herregud var det ikke verre?? sier ikke at det er behagelig, men det er ikke vondt. svir litt når man skal pisse etterpå men thats it. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det gjør du lurt i. Det var mildt sagt utrolig smertefullt. Jeg vaglet som en gås hele resten av dagen. Legen var ikke særlig høy i hatten heller. Rett før han tok tak og førte den inn, etablerte han øyekontakt og beklaget oppriktig for det som skulle skje. Jeg husker jeg stønnet i smerte mens jeg instingtivt bøyde meg fremover, da jeg kjente toppen av bomullspinnen forlate den distale delen av urinrøret og kunne romstere fritt langt der inne. Heldigvis er ikke blodtilførselen til penis veldig stor når en blir konfrontert av en middelaldrende mann i latexhansker, så "veien inn" var ikke så lang som den kunne ha vært Forgjeves var det også, for testen var negativ. Hvis jeg blir ferdig med legestudiet skal jeg legge ned veto for nedverdigende eksamineringer som dette ;P dette er bare tull, det er ikke så smertefullt som du sier her.. dette blir som med BCG på skolen, alle sier til deg at det er helt jævli. men når du får sprøyta tenker du: herregud var det ikke verre?? sier ikke at det er behagelig, men det er ikke vondt. svir litt når man skal pisse etterpå men thats it. Ja, for det er jo slikt at smerte ovehode ikke er et relativt eller subjektivt begrep. BCG var forøvrig også smertefullt for min del, ikke på langt nær så smertefullt som klamydiatesten, men vondt var det absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg