andreasoverland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bruker: Andreas Øverland Brennvidde: 85mm Fullframe Deltakernivå: Entusiast/Kandidat Utstyr: Canon EF 85mm f1.2L, Canon 5DMkII evt. Canon 1DsIII Tilleggsutfordring: Jeg skal ta svarthvitt-portretter av de jeg møter i forbindelse med jobben. Det blir derfor bare bilder på ukedagene. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir nr. 1 bilde fra fagkvelden da Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Richard Lukker: 1/2500 sek Blender: 1.2 Fokallengde: 85mm Annet: Croppet til kvadrat, og litt svarthvitt-toning lagt på. Endret 13. oktober 2009 av andreasoverland Lenke til kommentar
aCa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmm må innrømme at bilde av Richard ikke det første jeg hadde trodd jeg skulle finne på oktoberfesten! Nå ble jeg nysgjerrig hvem du er Andreas :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje litt trangt i toppen, men ellers meget bra. Ganske stilig med klesplagg som går i ett med bakgrunnen. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 iamluka, nje passet ikke i dag. men det blir vel noen bekk-portretter aCa: Glad du ble overrasket, håper det va en gledelig overraskelse. k.n.b: Japp, jeg var kanskje litt rask med kuttinga her. Lenke til kommentar
aCa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 aCa: Glad du ble overrasket, håper det va en gledelig overraskelse. Hehe ja, jeg får sende han en melding og spørre wtf! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror denne tråden må jeg lagre. Kan bli spennende. Fint med flere ranværinger her, selvom de er utflyttet Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kristoffer ISO: 100 Lukker: 1/100 sek Blender: f/1.2 Croppet til kvadrat, svarthvitt-toning lagt på i PhotoShop. Tatt innendørs, med stor lysflate/store vindu bak fotografen. Endret 13. oktober 2009 av andreasoverland Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kult og effektivt uttrykk Toningen står godt til kontrastene.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nydelig tynt fokusplan på begge to - gir veldig 3d-effekt. Munnen er perfekt i fokus på begge to, mens øynene kanskje er en millimeter bak fokusplanet? De er ikke uskarpe, men det er små marginer på f/1.2! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Artig utfordring, og definitivt et eget uttrykk på bildene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Du ha tydelig funnet stilen i denne festen. Sobert og tidløst uttrykk. Endret 2. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg må bare passe på at ikke portrettene blir for like. Spesiellt mtp. lyssetting. I dag er jeg plutselig i Bergen, det regner og det gir jo mykt lys vanligvis. I følge planen skal jeg møte en gammel rocker i dag. Han er full av karakter på mange nivå, så jeg bør greie å produsere minst ett bra bilde Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 kult portrett - digger tonene i bildet og den utrolig snevre dof-en. Jeg tror kanskje jeg hadde midtstilt personen - det er liksom ikke noe blikkfang i tomrommet på venstre side. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Bjørner, lydmann på musikkvideo-sjuut Utstyr: Canon EF 85mm f/1.2 L USM, Canon EOS 5Dmk2 Lukker: 1/100 sek Blender: f/1.2 Lyssatt med en softboks Endret 13. oktober 2009 av andreasoverland Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Liker det, får en mafia følelse når jeg ser på det Digger portrettene dine, gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Den teknikken du bruker fungerer bra på de to første bildene, men syns ikke det fungerer noe særlig på det siste. Det er noe med de skyggene som gjør det/han rett og slett litt ekkel. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Takker NothinDoin, håper jeg greier å følge opp og samtidig utvikle stilen litt. Carmelita, takktakk. Dette blir nok ikke noen portrettserie med "shiny happy people", de finnes det nok av. Jeg vil heller ha et melankolsk eller uhyggelig uttrykk. Det er mer uvanlig og vil være mer interessant i mine øyne. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehehe, lyssettingen du har fanget øynene i og det litt Joker-aktige fliret gir sistemann en litt uforutsigbar mørkt undertone.. Godt jobba igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå