k.n.b Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du avslutter med dine kjæreste eiendeler ser jeg (bortsett fra fotoutstyret?). Herlig fritt for ambisjoner om teknisk perfeksjon. Eller snarere en utstudert mangel på sådan. Du har vært både høyt og lavt med et objektiv du antakelig er alene om på forumet. Takk for innsatsen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker for fest - utradisjonelle motiver og teknikker med et utradisjonelt objektiv! Manuell fokus ftw, forresten. Selv om jeg i alle fall får fokusbekreftelse med mitt. Må også si det igjen - 5. oktober er for meg et av de bedre bildene i hele festen. Mmmh. Takker for flott innsats! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for følget. Det har vært mye fint å se på her. Imponerende med tanke på at du har vært plaget med hjernerystelse. Velkommen tilbake i april. Tom Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for mange spennende bilder med ekte analog optikk spennende utsnitt og artig bruk av bevegelsesuskarphet på det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå