Gå til innhold

Spørsmål angående Microsoft Intelli Mouse Explorer 3.0

Anbefalte innlegg

Har en sliten Logitech mus som er klar for utskifting og har vurdert musen som er nevnt i topic. Tenkte da å gå for bunde pakken til Komplett.no som inneholder mus og Icemat Black musematte til 450,-.

Men hvordan er formen på denne musen? Jeg er nemlig venstrehendt, og ingenting er verre enn en mus som er formet "feil vei". Finnes der eventuelt andre alternativer til samme pris?

Mitt andre spørsmål hadde kanskje heller passet under "Hovedkort og CPU" kategorien, men jeg starter ikke en post til:

Vil en Glacialtech Igloo Silent Breeze 462 gi tilstrekkelig kjøling til en AMD Athlon XP2500+ (Barton, 1.833GHz)? Skal ikke overklokke. Kanskje like greit å kjøpe en BOXED CPU?

Takker på forhånd for alle svar!

mvh.

FriEksos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er venstrehendt. A4 Optical GreatEye er en mus jeg liker godt.

den glir flott på min func surface 1030 og den ligger godt i hånden min.

den er ikke "dreid" noen vei. så den passer like godt for venstre- som

for høyre-hendte. og så har den 5 knapper og 2 skrolle hjul. tror egentlig

det ene hjulet bare skroller dobbelt så fort som det andre. ellers er det

ikke noen forskjell. uansett, om du bruker piltastene i spill, så er det

greit med noen ekstra knapper på musen.

Lenke til kommentar

Prøvde å bruke venstrehånden på min MSv3.0...syntes det funket dårlig. Musen er jo vridd slik at den passer høyrehendte best. Du får heller liten nytte av de geniale knappene som er på venstre siden av musen(bruker de på eks. lene høyre/venstre i mohaa).

Lenke til kommentar

Den definitivt beste musen som ikke har noen spesiell høyre-venstre-form er (etter min mening) Logitech Mx300. Bruker den (med mouse skatez, helt vanvittig bra) og fUnc 1030, beste oppsettet spør du meg.. Koster ikke mer enn ca 300 kr...

Ikke kjøp boxed... de bråker ganske mye, kjøp heller en silent breeze(19 db)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...