Haganeset Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Heisann. Har kjøpt meg et Nikon D80 med inkludert minnekort, objektiv, manualer og lader. Linsa er 18-135mm.. Måtte ut med 5000. er dette grei pris? Bra kamera? Kom med erfaringer Endret 1. oktober 2009 av tols Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nja,her kan du skjekke prishistorikken på D80. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte det samme som deg ifjor jul. Fikk det for 3500,- brukt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det høres umiddelbart ut som en dårlig deal om du har kjøpt det brukt. For over 1 år siden gikk jo D200 (uten objektiv) for den prisen. ...men for all del, det er et kompetent kamera. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sterkt overpriset er vel en god konklusjon. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå ble jeg veldig usikker her altså.. Har hørt fra maaange at dette er et godt kjøp!? Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå ble jeg veldig usikker her altså..Har hørt fra maaange at dette er et godt kjøp!? Er alt i god stand og du ser på nypris for 18-135 så er jo ikke 5000 så ille. Men jeg er nok enig med de andre her at det var vel dyrt. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvis du kjøpte det brukt så var det litt overpriset ja, men ikke tenk på det. Penger kommer og går. Tenk heller på den gleden du vil få med kameraet. Det er ikke et dårlig kamera. Og kanskje senere kan du spe litt med optikk Edit: leif Endret 1. oktober 2009 av phunkie Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes du betalte litt mye. Men det er et veldig godt kamera. Har det selv, og du kan få tatt mye fine bilder med det Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er som nytt! ser ikke at det er brukt. Men som phunkie sa : Penger kommer å går og dem kommer nok tilbake en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå