Papirstopp Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei, jeg har en genser som jeg digger og gå i, men dog bare hjemme. Siden genseren er fra sent 90 tallet og er jeg tror det er en "knit sweater". Legger med et lite bilde av den. Er dette totalt kill vis jeg går offentlig i den? Den er høyhalset og. Og må brettes... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er høyhalset, nuff said. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er høyhalset, nuff said. Enig! Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Da dropper jeg den. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Flashback til Seinfeld og dårlige college-filmer. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei, denne var rimelig grell. I hvilken situasjon vil du bruke den? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ingenting galt med den der. Du har dassrullen feil vei forresten. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Bra sett Ramius Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Bare bruke den i lag med venner osv dagligdagse formål. Men har ikke helt selvtilliten til og gå med den bare fordi den er god og gå med (sorry alt rote rundt meg ) Endret 1. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Om trådstarter synes høyhalsede gensre er gode å gå i, tror jeg han kan finne noen LITT mer tidsriktige hos Ralph Lauren, evt. at H&M kanskje har noen? Er mange veldig stilige plagg ute og går nå med mye "hals", bare helt annet snitt, som kanskje kunne vært noe? Vanlige "rett opp og ned"-turtle necks er jo et skikkelig gamlingplagg, og du må nesten ha en blazer over om du ikke finner på noe mer kreativt med plagget. Stor fare for å ende opp som Heino anno 2009: Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Dette med mote er jo bare tull for å få oss til å bruke penger på ting vi ikke trenger. Høyhalset er jo lurt nå på høsten og fremover. Menn kan gå i det meste som er behagelig og fornuftig. Uten å bekymre oss for om fargen står til innredningen osv. Endret 2. oktober 2009 av Erigon Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette med mote er jo bare tull for å få oss til å bruke penger på ting vi ikke trenger.Høyhalset er jo lurt nå på høsten og fremover. Menn kan gå i det meste som er behagelig og fornuftig. Uten å bekymre oss for om fargen står til innredningen osv. Og vi trenger super Pcer? Men, styr unna genseren du. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet du hva. Jeg synes ikke det er noe som en "tidsriktig" genser Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Det spørs jo litt hva du ønsker å oppnå. Hvis du er ute og kikker etter damer som er veldig opptatt av mote og ha det siste, blir det nok ikke så bra. Hvis du heller foretrekker damer som liker en som tør å gjøre som han selv vil, og som setter personlighet over mote så har du bedre muligheter. Kommer selvfølgelig an på din personlighet.. I et rent guttemiljø vil nok bare de gutta som er opptatt av klesmote reagere... spørs hvor relevant deres mening er for deg. *host* overfladisk *host* Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, ikke gå med den du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå