Skinke Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei. Jeg skal i førstegangstjeneste i 2. bataljon i Januar. Har -1,25 på begge øyne... Hindrer det meg fra å gjennomføre en grønn og aktiv tjeneste? Takk for svar... Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei.Jeg skal i førstegangstjeneste i 2. bataljon i Januar. Har -1,25 på begge øyne... Hindrer det meg fra å gjennomføre en grønn og aktiv tjeneste? Takk for svar... Nå skal jeg ikke si dette med 100 % sikkerhet, men mener å huske at vi hadde noen som hadde verre syn i min avdeling i 2. bataljon. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå