rep_berry Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Har nettopp satt opp ny pc: INTEL i7 920 ASUS P6 V2 OCZ Platinum 6GB SAPPHIRE 4890 2GB VISTA HOME PREM. x64 Siden jeg nå har litt bedre specs på maskinen har jeg innstallert 2 spill jeg spilte mye på XP. Men jeg får hverken Colin McRae DIRT eller Assassin's Creed til å funke. Feilmeldinger DIRT: ingen... kun "White-/Grey out. Creed: sett inn riktig CD ROM og restart applikasjonen. Har innstallert siste drivere til skjermkort (Catalyst 9,9...) Og prøvd begge DVD-ROMene på CREED.. Vet det ikke er enkelt å feilsøke på så tynt grunnlag, men er det noe lurt man bør gjøre hvis man kjører x64 OS? Vista har SP1 ... vil evt. innstallasjon av SP2 (hvis det finnes) utgjøre noen forskjell? Noen andre som har hatt samme problem?? Hører gjerne. Jeg er NooB, jeg vet.. Lenke til kommentar
neru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har selv assasins på vista X64, kjører uten problemer. Har du prøvd og reinstallere? hvis ikke det hjelper kan du jo laste ned no-cd crack. ang. Dirt har jeg ingen erfaringer selv, men søk litt rundt på google:P Håper dette hjelper Lenke til kommentar
rep_berry Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har selv assasins på vista X64, kjører uten problemer.Har du prøvd og reinstallere? hvis ikke det hjelper kan du jo laste ned no-cd crack. ang. Dirt har jeg ingen erfaringer selv, men søk litt rundt på google:P Håper dette hjelper Takk for kjapt svar!! Jada, jeg prøvde å reinnstallere, men samme tullete melding. Innstallasjonen går fint - bruker E: mens OS ligger som vanlig på C: Etter innstallasjonen, ved første gangs Play, autopatcher den tilsynelatende greit, men legger ikke noe ikon på desktop. Jeg må inn under E:\Programfiles for å finne .exe ..men som sagt får feilmelding som beskrevet over.. Tror jeg får prøve no-cd crack.. vet du hvor jeg evt. kan finne (Jada, kan evt. google også - men da får jeg sikkert masse linker til mindre bra sites) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå