Kellendil Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bruker: Kellendil Brennvidde: 105mm Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D300 + Nikon 105mm f2.8 Tilleggsutfordring: Minst halvparten i svart / hvitt Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir bare en kjapp oppdatering fra meg i kveld. Har altformye å gjøre på jobb atm, så Oktoberfestens første bilde bærer litt preg av dette. Ble skutt på jobb i kveld: Exit! Fokus: 105 mm | Lukkertid: 1/50 sec | Blender: f 3.5 | ISO: 200 | Kameramodell: NIKON D300 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Morsom, og fin inn/utfading av lyset. Eneste jeg lurer litt på er om mer av pilen burde vært med. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, var usikker på det selv også. tror jeg har en versjon der den er nesten helt med. Men jeg fikk ikke til lyset så godt på det :< Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Flott dyp grønntone og fin tekstur! Kompen har dere allerede dekket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå