Majjan Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lettkledde damer og spill så langt øyet kan se. Les mer Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Woot Bra artikler og nok med bilder <3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Knall bra artikkel og flotte bilder , var det ikke lov å ta bilder av selveste natal demoen? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Takk, takk , takk, takk !! Masse bilder Det liker vi hva er redsteel2 ? Første gang jeg hører om spillet etter rask søk i google--> Wii spill, så ganske morsomt ut med Sverd-slossing Endret 1. oktober 2009 av hproslan Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Aiaiai! Hvorfor flyttet jeg tilbake til Norge? Tilbringer nærmest hele oppveksten i Asia/Sørøst Asia og det er først *nå* i voksen alder at jeg ser hva jeg går glipp av... ...den knallrøde Konami stand'en var jo DR*TLEKKER!!! Endret 1. oktober 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Knall bra artikkel og flotte bilder , var det ikke lov å ta bilder av selveste natal demoen? Nix, det er ganske vanlig at man ikke får lov til å ta bilder eller filme techdemoer eller spillkode som ikke er ferdig. Faktisk var det ovveraskende mye selv på messegulvet som det ikke var lov å fotografere. Mange plasser måtte vi også innhente spesialavtaler. Derfor kan du se meg på mange av bildene med en haug med klistermerker på meg fra Konami, Microsoft, Sony, Sega OSV.) Takk, takk , takk, takk !! Masse bilder Det liker vi hva er redsteel2 ? Første gang jeg hører om spillet etter rask søk i google--> Wii spill, så ganske morsomt ut med Sverd-slossing Red Steel er vel et forsøk på å få til det som alle tenkte første gangen de så en motion controller. Et awesome sverdsvingende actionspill. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kjempebra artikkel og mye moro bilder, selv om de var tatt med mobilkamera. Jeg har sett det derre "cosplay" tingen flere ganger, hva er vitsen med det? står de bare der og blir tatt bilde av, eller er det noe mer enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg