abene Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Et klistremerke skal fortelle Microsoft-kunder hvilke produkter som er klare for Windows 7. Les mer Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da er det bare å vente på at skjermer, kabler osv kommer med denne lappen på da, akkurat som det gjorde med Vista Sitter forøvrig i W7 Pro 64bit nå på jobb og er foreløpig fornøyd. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg syns sanne klistrelapper egentlig bare er tull. Det meste funker uansett hva som står på de... Kunne heller hvert klistremerker "Does not work with Windows 7" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yoho, klistrelapper! Markedsføring er ganske meningsløse greier i grunn... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Så microsoft skal fortsette som de har gjort i ~15 år ved at hardware-produsenter slenger klistremerker på hardware MS mener er "kompatibel"(les: profitabel)? Avslørende journalistikk på høyeste nivå her ja... Endret 1. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Og da steg gud ned på jorden.................... ja...................... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Eg føler denne videoen illustrerar Microsoft sine idear om emballasje: Se filmen hos Youtube Endret 1. oktober 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes dere skal ringe opp klistremerkefabrikken og spørre om hvordan de ligger an, få gjerne et intervju med daglig leder også så dette blir en fullverdig artikkel Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Microsoft Ipod! :!: rofl Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Utrolig teit at det står på mange hovedkort "Vista compatible" .... I hverfall når en bruker linux og ikke liker windows Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 1.7GHz Dual Centrino og 1GB RAM er vel alt for lite for å kjøre Vista? Iså fall bør MS sette en nedre hardware-grense for å kjøre W7 på klistremerket. En jente med en slik maskin på skolen måtte vente i over ett minutt på at "logger av"-skjermen skulle dukke opp etter at hun hadde klikket Shut Down. Og maskinen hadde et slikt Vista-merke og hadde gått like tregt siden innkjøp (med Vista). Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Youtube filmen var genial! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 1.7GHz Dual Centrino og 1GB RAM er vel alt for lite for å kjøre Vista? Prosessoren er rask nok, men minnemengden er absolutt på grensen av å rive av seg håret under vanlig bruk. Heldigvis er W7 mye bedre på det punktet enn Vista. Jeg har installert W7 på en maskin med 0,5 GB ram (og enkeltkjerne Athlon XP på 1,6 GHz) og det går faktisk brukbart. Det er omtrent bare kabal og Firefox som brukes på den maskina, men den føles ok. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Works with [insert windows here]" er bull uansett, er vel ikke lenge til Intel får "forhandlet" ned kravene igjen, så de kan selge noe gammelt dritt sammen med de fine klistremerkene... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Et innlegg med oppfordring og hjelp til piratkopiering er slettet på grunn av brudd på retningslinjene. Reaksjoner på modereringen kan tas på PM til meg. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 er ikke agurktia snart over da.. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 1.7GHz Dual Centrino og 1GB RAM er vel alt for lite for å kjøre Vista? Iså fall bør MS sette en nedre hardware-grense for å kjøre W7 på klistremerket. Ja, jeg vet ikke om de nå har tenkt å kun bruke denne nye "Windows-7 kompatibel" lappen, eller om det vil komme fler ullene og forvirrende betegnelser her. De tabbet seg jo ut litt med Vista, og det ble fryktelig mye bråk rundt maskiner merket med "Vista Capable", og det var vel generelt ikke innlysende for folk flest hva forskjellen på "Vista Capable" og "Vista Premium Ready" var. Har selv en maskin med singelcore 1,7Ghz PentiumM, 1GB tregt minne, Intel 915 grafikk, og 100GB 4200 rpm disk. Disse var merket "Vista Capable", og jeg kan avsløre at det ikke var egnet for dem med dårlig tid, og spesielt da ikke med release-versjonen av Vista. Windows-7 kjører relativt fint på denne maskinen nå, i alle fall bedre en Vista, men fortsatt uten AERO, fordi Intel ikke klarte (ikke ville?) hoste opp WDM drivere til Intel 910/915 grafikk. Jeg lurer på om en slik maskin ville fått besmykke seg med "Windows-7 Compatible"? (Den er fortsatt mer kompatibel enn kapabel, vil jeg vel si, men det virker jo... ) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ]Sålangt skal over 6000 produkter ha blitt godkjent som kompatible med Windows 7. Les mer på nettsiden readyset7.com. Bare meg eller som ikke finner en oversikt på denne websiden, over hvilke produkter det gjelder? Lenke til kommentar
Kurtz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Håper PSUen min er Windows 7-kompatibel. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Håper PSUen min er Windows 7-kompatibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå