Beloric Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heisann folkens! Jeg har tenkt og kjøpe det nye ATI kortet Radeon HD 5870, men er ikke sikker på hvordan av de 2 produsentene jeg skal kjøpe ifra, er det noen som vet konkret hva som er bedre eller dårligere, gjerne del erfaringer. Link til de forskjellige kortene. ASUS Sitt XFX Sitt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er ingen forskjell på selve kortene. Eneste forskjellen vil være bundle/software og evt grafikken på kortet (bildet på det fysiske kortet..) Det er samme kjøler og samme egenskaper. Jeg har ikke prøvd XFX selv, men jeg vent at Asus leverer med masse software. Ikke alltid like nyttig, men det er valgfritt Jeg ville gått for ASUS pga det er mer stilrent =) Lenke til kommentar
Beloric Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva med garanti og slikt, hvem er best der? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Garanti får du av forbrukerloven Usikker på om noen av de tilbyr noe utover det 1 året... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå