Gå til innhold

Prob. med MSN messenger 4.6 !!!!!

Kriz

Anbefalte innlegg

Har følgende prob. med messenger 4.6 :

-Den logger seg ikke på automatisk ved oppstart av win XP, selv om jeg har vert inne på innstillinger og bedt den gjør d !

-Jeg kan ikke gå direkte til hotmailen min via messenger selv om jeg har e-mail add-on !!!

Brukte før messenger 4.5 og da funket alt helt glimmers, men nå finner jeg ikke lenger denne versjonen på nettet :sad:

Viss d er noen som har messenger 4.5 liggende som setup fil, så hadde jeg vert kjempe takknemlig for en mail :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med problemene, fordi jeg har dem ikke selv...

Derimot har jeg funnet en versjon til deg (det er engelsk (vet ikke om du helst bruker norsk), og dessverre ikke den siste 4.5'eren):

http://www.shell.net.nz/news.php?artc=48

Jeg har de aller fleste versjoner av MSN Messenger 4.5 liggende (også engelsk) - dog til Win2k... Vet ikke om du kan bruke 2k-versjonen?

Lenke til kommentar

Takker for alle innlegg :smile:

Har nå fått testet messenger 4.5 igjen, men den oppfører seg helt likt som messenger 4.6 !!!

Merkelige greier, for alt fungerte heilt glimmers før jeg reinnst. XP etter hardware oppgradering !

Men nå har jeg da fått til å gå inn på mailen via messenger :grin:

De eneste som ikke funker nå er at messenger ikke vil logge seg på autom. v/oppstart. E nødt til å skrive inn passordet hver gang :sad:

Lenke til kommentar

Det skal jo normalt ikke være noe problem med å få MSN Messenger til å logge seg automatisk på ved oppstart...selv har jeg hatt problemet med at jeg IKKE får det slått av ved oppstart! Men vha Gpedit.msc har jeg fått kvitt det en gang for alle :wink:

Selv har jeg gått over til Trillian (www.trillian.cc). Det er et prog som kan styre AIM, ICQ, IRC, MSN og Yahoo! Messenger på en gang! Hvem trenger bøttevis av andre programmer når man bare trenger ett? IRCen i Trillian er glimrende (bl.a transparente vinduer, "skikkelige" smileys osv...) Må innrømme at jeg var skeptisk til å begynne med, men nå kan jeg ikke forestille meg en tilværelse uten dette fantastiske programmet!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...