Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kvalitet på Peugeot?

bIsk0p

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Kom plutselig innpå tanken å kjøpe en billig AtilB-bil. Etter rask søking på Finn fant jeg en Peugeot 306 1.9 XRDT på finn til en grei pris. Lurte derfor på om noen har erfaring med denne bilen/merket. Det er en 1995-modell med 135 000km på samvittigheten. Det står at bakstilling er byttet, noen som vet om dette er et kjent problem eller kan tyde på behandlingen?

På forhånd takk!

- bIsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Honestjohn er ikke helt sikker på om det er en god bil. God å kjøre, men mye som går galt. Til gjengjeld skal den være billig å reparere.

Det stod det litt av hvert! Men kan ikke si at jeg ble noe mer skeptisk til kjøp av denne bilen. Virket ikke som at det var noe spesielt problemer med den.. Takk for link! =)

Lenke til kommentar

Jeg har en peugeot 306 stasjonsvogn, kjempefin å kjøre, bruker lite bensin. Var nede på 0.65 liter på mila på langtur, vet ikke hvordan det er med en 1.9l motor da.

men..nå har det elektriske vinduet på passasjersiden bestemt seg for å ikke virke + vindusviskeren i bakruta og håndbrekklyse :p (driter egentlig i sånne bagatellting)

men jeg er veldig fornøyd med bilen, men det virker som elektriske problemer er veldig vanlige på disse bilene, uheldigvis.

håper jeg ikke har ødelagt for deg nå, men jeg er veldig fornøyd med bilen og jeg kunne tenkt meg peugeot igjen.

Lenke til kommentar

Takker for informasjon!

Elektrisk burde jeg klare å fikse, så bekymrer ikke meg :) Jeg sliter litt med pengene da jeg ikke har fast jobb (innleid så langt) så blir ikke noe akkuratt nå iallefall. Hvor gammel var bilen og hvor langt hadde den gått?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...