bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei sann. Kom plutselig innpå tanken å kjøpe en billig AtilB-bil. Etter rask søking på Finn fant jeg en Peugeot 306 1.9 XRDT på finn til en grei pris. Lurte derfor på om noen har erfaring med denne bilen/merket. Det er en 1995-modell med 135 000km på samvittigheten. Det står at bakstilling er byttet, noen som vet om dette er et kjent problem eller kan tyde på behandlingen? På forhånd takk! - bIsk Lenke til kommentar
Penny Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Honestjohn er ikke helt sikker på om det er en god bil. God å kjøre, men mye som går galt. Til gjengjeld skal den være billig å reparere. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Honestjohn er ikke helt sikker på om det er en god bil. God å kjøre, men mye som går galt. Til gjengjeld skal den være billig å reparere. Det stod det litt av hvert! Men kan ikke si at jeg ble noe mer skeptisk til kjøp av denne bilen. Virket ikke som at det var noe spesielt problemer med den.. Takk for link! =) Lenke til kommentar
Juji Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har en peugeot 306 stasjonsvogn, kjempefin å kjøre, bruker lite bensin. Var nede på 0.65 liter på mila på langtur, vet ikke hvordan det er med en 1.9l motor da. men..nå har det elektriske vinduet på passasjersiden bestemt seg for å ikke virke + vindusviskeren i bakruta og håndbrekklyse (driter egentlig i sånne bagatellting) men jeg er veldig fornøyd med bilen, men det virker som elektriske problemer er veldig vanlige på disse bilene, uheldigvis. håper jeg ikke har ødelagt for deg nå, men jeg er veldig fornøyd med bilen og jeg kunne tenkt meg peugeot igjen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takker for informasjon! Elektrisk burde jeg klare å fikse, så bekymrer ikke meg Jeg sliter litt med pengene da jeg ikke har fast jobb (innleid så langt) så blir ikke noe akkuratt nå iallefall. Hvor gammel var bilen og hvor langt hadde den gått? Lenke til kommentar
Juji Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 da jeg kjøpte den hadde den gått 150.000 på 10år (er en 97/98 modell) blir det vel. Masse langturer ifølge selgeren. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har en 206 1,4 bensin 2005 og er relativt fornøyd. Det er en god bil å kjøre, ikke så fryktelig mye å klage på men lista over ting jeg skal forsikre meg om at min neste bil har/ikke har vokser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå