Melchiades Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei, Har vært veldig fornøyd med min 2nd generation iPod shuffle. har brukt den så og si hver dag siden den kom ut. Den er nå dessverre i ferd må å dø for meg, så jeg tenkte jeg bare skulle kjøpe en ny. Så til min store skuffelse at 3rd generation har flyttet kontrollene til hodetelefon ledningen. Dette er en deal breaker for meg. Finnes det noen gode alternativer? Finnes det noe sted å kjøpe nye/ubrukte 2nd generation shuffles? Dette ville vært ideelt siden jeg elsker denne enheten og jeg kan fortsette å bruke iTunes til å synke. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sjekk ut prisguide Ellers vil jeg anbefale Sansa Clip på det sterkeste fordi den slår iPod Shuffle på lydkvalitet, menysystem, brukervennlighet(?), og egentlig det meste bortsett fra størrelse. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ville gått for noe annet enn shuffle så lenge du ikke har en spesiell grunn for shuffleV2. Du får bedre mp3-spillere billigere. Moren min har den her (eller lignende), og jeg synes den virker grei. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ville gått for noe annet enn shuffle så lenge du ikke har en spesiell grunn for shuffleV2. Du får bedre mp3-spillere billigere. Moren min har den her (eller lignende), og jeg synes den virker grei. Jeg må dessverre skuffe deg å si at Creative Zen Stone er omtrent like ille som iPod Shuffle Clip knuser begge http://www.amobil.no/artikler/knottsmaa_mp3-spillere/51075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå