Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt av en suppe, ja. Og ja, *jeg* hadde nok foretrukket å ha koopaen også i fokus... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Den burde jo tas med på stranden: Koopacabana. Endret 25. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 22-25 Oktober: Ikke vært helt i form disse dagene, ergo ingen inspirasjon =ingen bilder :/ Kommer sterkere tilbake den siste uken Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha, rett-i-koopaen bildet var knall! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei vet dere hva? Pga mye sen jobbing, og skallen er totalt tom for ideer, tror jeg at jeg sier som MJ: This is it. Japp, jeg kaster inn håndkledet, terningene er kastet, osv osv. Det er bedre enn å ta sikkelige dårlige bilder og legge ut å få slakt. Skal på årets siste møte i Fokus Fotoklubb i morgen, skal ha med 3 av disse bildene til den måntlige konken der, og må bruke kvelden i dag på å redigere bildene for utskrift. Er dere kjappe, kan dere stemme på hvike dere vil jeg skal ta med dit i morgen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det var jo leit; håper du kommer sterkere tilbake neste gang. Angpende fotokonk - jeg stemmer for 3. oktober, den med bananen og soppgryta. Tom Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Og der ser det ut som jeg kan glemme det 2 av skriverdysene er tette og det har gått tomt for ett par tanker jeg ikke har reserve av. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bah, uheldige Svar Takk for en morsom og annerledes fotofest! Du har nok fått mange til å trekke på smilebåndene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå