Svar Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fikk kjøpt meg batterier i dag, 600kr kom det på. Men det tar jo evigheter å lade de, så kjører på med 2*SB-R200, montert på objektivet. 6.Oktober: Den snille, den onde og soppen: ISO 200, F/11, 1/125 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Gårsdagens bilde ble ikke noe bra, og dagens er ikke noe spesielt bra heller synes jeg. Siste ladingen er på, i morgen er det tilbake til SB 800 blitzene. Dagens er tatt med SB-R200, men denne gangen på bordstativ, ikke på objektivet. 7.Oktober: Koopaene og soppene trenger en pause, så gjør jeg så jeg kan få opp kreativiteten igjen. Tullamore Dew 12oy passer bra til dette ISO 200, F/11, 1/160 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Det så kos ut For å pirke litt så er det vel yo (year old) Endret 8. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mange morsomme bilder her. Liker 2.oktober best hittil. Overhengende sannsynlig at mitt neste objektiv blir et 105mm f2.8 - anbefalt? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 SjitHue: Stemmer det, stokket om litt. Da har jeg ihvertfall tilgang til SB-800`ene igjen 8.Oktober: Variant av 2. oktober bildet: ISO 200, F/36, 1/160 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For meg begynner disse bildene å ha utspilt sin rolle, for når jeg ser gjennom tråden nå føler jeg at "been there, done that" følelsen kommer sigende Har samtidig veldig sansen for temaet, elsket de første bildene dine, men for min del kan det bli for mye av det gode. Ser gjerne at du fortsetter med temaet resten av måneden(!), men da må du ha litt større variasjon for at jeg skal hode interessen oppe. Følte meg veldig negativ og destruktiv nå, spesielt i en så koselig tråd. My bad. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Teddy: Enig med deg, meningen var at Whiskey bildet skulle markere ett brekk, men var ikke helt i form i går, derfor ble resultatet litt vell mye det samme :/ Med samme tema regner jeg med at folk mener samme figurer, bare i totalt andre sammenhenger, derfor prøver jeg med i dag med en litt "think different". Liker folk dette, har jeg noen flere ideer Håper dette bringer tilbake litt av kosen. 9.Oktober: Mens vi venter på bussen: ISO 200, F/5, 1/125 Her har jeg brukt SB-800 på paraply. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Haha, må trekke på smilebåndet her ja, me like! :!: Har ikke lagt merke til at du bor i Moss, jeg bor på Rygge så vi er jo naboer. ^^ Du er vel ikke medlem av "morsaCAMERAtene" vel? Nyoppstartet fotoklubb i Moss, 200 for innmelding, 200 for et års medlemskap. Arrangerer litt felles fototurer innimellom. Er litt diverse kurs osv der også, men føler de er mest myntet på nybegynnere (blender, lukker, basic photoshop). Skal etterhvert ha studiofotografering. Medlemmer i alle klasser. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Morro Da kan jeg prøve ut de andre ideene jeg har med disse figurene Ikke hørt om den klubben nei. Har vært innom moss FK, men jeg er medlem i Fokus FK, den tilhører særp Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Morro Da kan jeg prøve ut de andre ideene jeg har med disse figurene Da skal jeg følge med. Hvis du lar de krabatene utforske Moss og omeng utover i oktober så blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) De venter jo på bussen, så ett eller annet sted tror jeg de har tenkt seg Endret 9. oktober 2009 av Svar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Soppene venter på bussen, mens skilpadden lurker - den har tenkt å overfalle noen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Soppene venter på bussen, mens skilpadden lurker - den har tenkt å overfalle noen.. Så det var det som traff meg på veien hjem Artig miljø å plassere figurene i. Gjerne mer av slikt. Tom Lenke til kommentar
Svar Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 De har nå kommet litt lengere nedover veien og slår nå ett slag for renhold. 10.Oktober: Søplebøtter er til for å brukes. ISO 200, F/5, 1/200 For de som lurer, det står "Ja vi elsker Moss" på bøtten Ingen tvil om at disse 2 vil ha en ren by. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 11.Oktober Blir ikke noe bilde i dag har hadd dundrende hodepine i hele dag. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er jeg tilbake, håperd ere liker denne 12.Oktober Phone home? ISO 200 F/5,6, 1/100, SB-800 på kamera Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Altfor mørkt, ellers er jeg nødt for å kalibrere skjermen min på nytt. Lenke til kommentar
OyvindHM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Artige motiver! Likte 9. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 d0ppler: Mørkt er det, men jeg synes ikke det er for mørkt. Har nå sjekket med 4 forskjellige skjermer på forskjellige maskiner Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Bildet ble ferdig i går, men det ble så sent at jeg måtte i seng, så det kommer nå isteden for. 13.Oktober: ISO 200 F/5,6 , 1/160 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå