Ducki Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg drev og fiklet og oppdaterte faderns gamle w880i, siden jeg bruker den mens jeg venter på iPhonen fra Telenor. Etter jeg hadde oppdatert mobilen, lagt inn noen theme og programmer så koblet jeg fra mobilen og klappa igjen Pcen. Så satte jeg først på musikk med Mediaspilleren, og lyden funket helt fint. Men når jeg skulle bytte sang ble mobilen helt stille. Så nå høres verken ringetone eller musikkavspilling og etc. Noen som vet hva dette kan være? Takk for svar på forhånd - Ducki Edit: Har også oppdaget at det kommer ikke lyd når jeg bruker ørepluggene til telefonen. Det merkelige er at når jeg forsøker å ringe noen kommer den ordinære ringe/ventelyden. Men kommer ikke musikk når jeg bruker avspilleren, og klokkealarm og ringetoner spilles ikke av når de skal. Endret 1. oktober 2009 av Ducki Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har du prøvd noe så enkelt som å skru tlf av og på? kanskje resette den... Det er btw en velkjent sw feil det med ingen lyd i høytaler. Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har gjort begge deler, og har ikke blitt noen endring. Lenke til kommentar
chris_cell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har gjort begge deler, og har ikke blitt noen endring. Det er sikkert cameraflexen på den, må sikkert levere den in på verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå