bo00 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Heisan. Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en shuttle for gaming. Disse komponentene skal jeg sette inn i den: *Intel C2D E8600 *Nvidia GeForce 8800GTS *4GB Corsair DDR2 6400 (2 brikker) *2 Samsung hdd Så det jeg trenger hjelp til er å finne kabinettet, PSU, hovedkort, og kanskje en cpu vifte? Noen som har noe tips når det gjelder dette? Har sett litt på dette oppsettet: Thermaltake Lanbox PSU Micro ATX HK Takker for svar! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjøp Intel E8400 istedet for 8600, og kjøp et bedre skjermkort. 8800-kortene er utdaterte, selv om de er brukbare en stund til. PSUen du har valgt er skikkelig bra, iallefall. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) eh hei, det du tenker på er ikke en shuttle men en sff/mATX/miniCube pc forskjellen er at i en shuttle er hovedkort og psu forhondsinstalert i kabinettet. menn kanskje denne hadde passet til det du skal ha, og jeg er enig med han over 88xx kort er utdatert kjøp heller et nvidea 2xx eller ati 4xxx/58xx ^^, *edit* jeg slang sammen et forslag: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...43-E14547F4A612 til deg ^^, du spesifiserte ikke så mye om budsjett, hva du har fra før osv så jeg slang sammen en liste til en ny shuttle pc, med alle nødvendige deler ^^, Endret 1. oktober 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Regner med at trådstarter faktisk allerede har de delene som han skal sette inn i maskinen, og at han derfor kun vil ha råd om de delene som han etterlyser Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, har de delene jeg har listet opp. Men i lanboxen jeg linker til, så går det å ha PSU'en som jeg har i stasjonæren. Men er det noen som vet om et litt billigere hovekort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå