Zeelot Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei! Jeg skal kjøpe meg bærbar PC til rundt 10k Den skal være en erstatter ti 4000kroners PC'n min som er et år gammel. Viktigste er at PC'n har bra oppløsning må være mulig å spille 4bord på Full Tilt og Poker Stars uten at de går over hverandre. Og gjerne muligheter for å koble til en 24" Viktig at jeg også kjøper slik at jeg får mest for penga. Plass er ikke altfor viktig i å med at jeg har en ekstern harddisk på 1,5 TB Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Solid HP maskin 16" fra Netshop eller en Fujitsu Amilo 18" fra MPX Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dersom du er interessert i å bruke 24" som primærskjerm og ha i tillegg eksternt tastatur og mus, så er det kanskje interessant å ha maskinen i en docking-løsning der maskinen er slått sammen. Da er det igjen viktig å hente inn informasjon om hvordan maskinen kjøles. Noen laptopper får inn luft via tastaturet og kan derfor bli varm og støyende når du bruker den sammenslått (er det et ord?). Jeg ville ha gått for en maskin som er vanlig å ha i en dockingløsning, altså en forretnings-pc. De fleste store merker har egne forretnings-pc'er med gode dockingsløsninger (Lenovo, Dell, Acer og HP +++). Du finner dem ved at de er litt dyrere enn andre maskiner med samme spesifikasjoner, men at det går lett frem at det kan kjøpe docking o.l. til maskinen. Oppløsning på ekstern 24" skjerm tror jeg er helt topp på alle bærbare datamaskiner. God jakt! Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dersom man ska gå inn for docking og generelt litt "proff" løsning, anbefaller jeg de bedrifts PC fra HP. De er litt svakere på spesefikasjon i forhåldt til pris, men den bygge kvaliteten og enkelhet i docking hverdag skal man lete lenge etter. Det er f.eks. denne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå