Ozwald Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du bør definitivt lage den mindre, jeg med standard oppløsning på 1280*800 mangler deler av siden og må scrolle både vertikalt og horisontalt.. Ikke bra løsning.. Om du ikke vil gjøre alt mindre kan det fungere å plassere den hvite boksen mer mot venstre. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 har nå laget mesteparten av siden, men mangler fortsatt logo og bakgrunnsbilde. En annen ting. Hvilke knapper (tenker på navigasjonen) trenger du? eks. nyheter, bilder osv. har du noen font du vil bruke på navigasjonen? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Huff dette er jo egentlig kjempe kjipt for din del. En på jobben min som viste seg å være flink i html og han sa han kunne gjøre siden for meg. Så glemte jeg helt å logge inn her og si ifra :S huff. Om du vil kan du jo få bakgrunnen og leke med, men det er kanskje ikke noen vits? Send meg en pm med mail adr din i tilfelle så kan du få psd-fila med lagene og lagre det du trenger selv. (Men ikke stress eller gjør noe mer for min del altså.) Beklager at jeg ikke sa ifra før :S Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 no worries, det tok meg ikke så lang tid, og all trening hjelper Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hallo Ville bare smelle inn en melding og si at siden nå er oppe og går Hva syns dere? Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 virker som om det brukes en eller annet script for å publisere nyheter... Vet du om det er et cms system, i så fall hvilket? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 haha link ja: www.lady-gaga.no hmm den blir publisert wia word press (det du tenkte på?) Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Vel, uansett, Takk alle som har kommet med innspill og tilbakemeldinger. Setter tråden som løst også får folk titte innom siden om de ønsker det D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå