Kranjcar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Druer Tørket frukt Epler Mandler Peanøtter med skall Skyr Yoghurt Cottage cheese Regnes noe av dette som "godteri"? Altså noe som kun bør inntas på lørdager (spisedagen)? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Min mening: Nei. Bortsett fra om den tørkede frukten er tilsatt mye sukker (noe tørket frukt er faktisk det). Kan muligens også telle som godteri hvis du har (store mengder) syltetøy på cottage cheese eller i yoghurten (men isåfall vil jeg si syltetøy og Nugatti på brød også teller som godteri). Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Cottage cheesen og yoghurten spiser jeg som dem er. Altså ingenting oppi. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Spiller det noe rolle om det kalles godteri eller ikke? Det er ikke sånn at alt som ikke heter godteri automatisk er bra for deg og at du bør stappe i deg mest mulig av det. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Nei, selvfølgelig ikke. Spiser egentlig lite av alt dette, men når jeg først har lyst på noe godt i hverdagen, så spiser jeg noe av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå