Gå til innhold

Innvandrerfamilie fikk tagget "svarting" på huset sitt!


KS

Anbefalte innlegg

Det er pga. idioter som dette som går på uskyldige familier som Bamarni, som gjør at det å snakke innvandringspolitikk i Norge er politisk ukorrekt(til dels selvmord) og rasismekortet blir slengt på banen med en gang en er uenig med en med mørkere hudfarge. Synd, trist, leit, men det er realiteten i Norge og mange andre land med innvandringsproblemer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror også det er mange som ikke vet mye om politikk, og ser på de enkle sakene som billigere bensin etc som stemmer frp.

lurer på hva som hadde hendt om np hadde kommet i regjering, har de noen seriøse politikere i partiet i det hele tatt?

 

Hva faen, er ikke billigere bensin en viktig sak for noen som bruker mye penger på bensin kanskje? Noen kjører bil i jobben, og da stemme for noen som gjør det enklere og billigere i jobben kan da umulig være dumt? Selv om du tror du tenker på samfunnet i helhet, og ser ned ¨på "enkle" mennesker. Men det er disse enkle menneskene som driver samfunnet, og at de stemmer i egeninteresse kan da umulig være noe dumt?

Lenke til kommentar

Skulle ikke undre meg om SOS rasisme står bak.

 

 

 

Jeg skulle gjerne tagga huset hans. Men med noe litt mer smart enn svarting.
  • Reis hjem
  • Hjelp de fremmede hjem
  • You must leave now

Hva har denne familien gjort, som gjør at de fortjener å få tagget ned huset sitt?

 

De har kommet til Norge uten å høre hjemme her. Muslimer blir aldri en del av det norske samfunnet uansett om de er i jobb eller ikke. De omgås kun sine egne og er sure på vantro nordmenn.

Lenke til kommentar
De har kommet til Norge uten å høre hjemme her.
Hvem hører egentlig hjemme her? Visste du at de første som kom til Norge etter at isen trakk seg tilbake hverken var samene eller de bøndene som de fleste i Norge nå nedstammer fra?
Muslimer blir aldri en del av det norske samfunnet uansett om de er i jobb eller ikke. De omgås kun sine egne og er sure på vantro nordmenn.
De er allerede en del av det norske samfunnet og de er på ingen måte en homogen masse.
Lenke til kommentar

I mine studiedager for en liten mannsalder siden skrev jeg noveller og dikt i studentavisa. En av dem var om "den imaginære student". Det var de som aldri var på lesesalen eller lab'en, men som du som regel fant på studentkroa, der de satt og la ut om hva de ville gjort for fantastiske oppdagelser om de hadde vært på lab'en. De hadde løsningene på verdenspoblemene også, eller ville hatt det om ikke kroa hadde hatt så billig øl...

 

Vi hadde ikke internettforum den gangen, men hadde vi hatt det hadde de sikkert vært her og fortalt om alt de skulle gjøre dersom hvis. Som jeg har sagt før, det er lett å være Charles Bronson når du sitter bak PC'en med Cola'en på den ene siden og chipsposen på den andre.

 

Ta det fra en som satt på lab'en 18 timer i døgnet og som aldri gjorde den store oppdagelsen (men som ble en kløpper på å løse de små): Det er ikke på kroa at revolusjonen starter. Skal det bli noen ordning må det handling til. Det innebærer å løfte på kiloene og gjøre noe. Ikke at jeg vil anbefale noen å begynne med så patetiske gjøremål som å tagge privatfolks husvegger. Men å skrive på internett at man ville gjort det er om mulig enda mer patetisk.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Et innlegg i denne tråden er rapportert for "semirasisme". Så jeg benytter anledningen til å utdype et poeng: Her på forumet - og speielt i denne katgorien - har vi administratorer som tror på ytringsfrihet. Og det gjelder også for såkalt marginale eller uønskede synspunkter. Nå er vi bundet av norsk lov til å forby rasistiske og hatefulle ytringer, men rettspraksis har vist at terskelen for den slags domfellelser er rimelig høy. Vi har ingen intensjon om å være strengere enn lovgiverne på dette forumet. Vi forventer at det store flertallet som er mot rasisme er istand til å ta seg av saken gjennom ytringer istedet for å rope på sensur.

 

Reaksjoner tas som alltid på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Skulle ikke undre meg om SOS rasisme står bak.

 

 

 

Jeg skulle gjerne tagga huset hans. Men med noe litt mer smart enn svarting.
  • Reis hjem
  • Hjelp de fremmede hjem
  • You must leave now

Hva har denne familien gjort, som gjør at de fortjener å få tagget ned huset sitt?

 

De har kommet til Norge uten å høre hjemme her. Muslimer blir aldri en del av det norske samfunnet uansett om de er i jobb eller ikke. De omgås kun sine egne og er sure på vantro nordmenn.

---------------------------------------G

øøø.. jeg sa det først.. SVARTIn|

Lenke til kommentar

Jeg er oppvokst i Fredrikstad området (velger ikke å si hvor da folk fort kan kjenne meg igjen).

 

For og si det slik, att dette skjedde i lille Engelsviken forundrer meg ikke en døyt. Om det er rett er en annen sak, jeg kjenner ikke denne familien. Om det er barn under 16 tviler jeg også på, rett og slett pga miljøet.

 

Att saken skjedde i Fredrikstad distriktet forbauser meg heller ikke. Innvandringspolitikken er helt ute av kontroll! Ett godt eksempel er MAC'D som er overfylt av mennesker som ikke er etnisk Norske. Ser man feil på disse menneskene så blir man banket opp. Enkelt og greit. De går gjerne på en person de ikke liker i ett smug så de kan ta h*n aleine. Det er også enkelte gjenger som drar fra fest til fest kun for og lage bråk. Det er så typisk Fredrikstad! Att man begynner og se ett klart skille mellom de som er åpenlyst rasister og de som er innvandrere er heller ikke så vanskelig. Ta deg en tur innom Torvbyen så ser man det!

 

Men klart det finnes flinke innvandrere som fortjener og være her, akkurat som det finnes nordmenn som burde ha vært buret inne.

 

Innvandringspolitikken må reguleres, og det kraftig! Klart att de som er flinke og jobber, slik jeg forstår att denne familien er (holder seg vekk fra bråk og oppfører seg også) burde få bli. Men så var det majoriteten som IKKE burde få bli.

 

Kall meg gjerne rasist, det er jeg også til en vis grad. (men det går begge veier, jeg kan like gjerne være det mot en svenske som oppfører seg som ----) Men så lenge jeg får høre att det er GREIT og kaste STEIN på vinduet til andre, vel da er det ingen innvandrere som får MIN respekt!

 

Men for all del, til de innvandrerne som oppfører seg, følger norske normer og skaffer seg enn jobb istedet for vinningskriminalitet så er dere velkomne.

 

Det er mine 5 øre :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...