Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt anlegg i celica T23

Anbefalte innlegg

Mornings folks!

Da er jeg klar for å oppgradere stereon i bilen!

Tenker med det første å oppgradere spilleren, og etter å ha lest på forumet og guuglet litt skjønner jeg at det hovedsaklig er Alpine og Pioneer som gjelder?

Har også en ide om å bytte ut frontsettet og sette inn en sub bak :)

Når det gjelder høytalerne trenger jeg litt hjelp til å velge. Jeg hater ulyder, så ser for meg noe som spiller klart, men i tilegg kan trøkke ordentlig til!

Har også lyst til å bygge kassen til suben selv, så her trenger jeg muligens litt hjelp til mål, matriale og slikt.

Har (helt ærlig) ikke erfaring i det hele tatt med kobling av bilstereo, så håpa det kanskje var noen i nærområdet med litt peiling som hadde sett lysten på å hjelpe meg litt når ting faller på plass etterhvert. Holder til i Drammen, så bor du i nærheten av Drammen/oslo f.eks og har lyst til å hjelpe en rimelig blank gutt må du gjerne si ifra :)

Som du kanskje nå skjønner har jeg ikke gjort meg noen mening om forsterker, så her er det også bare å komme med innspill.

Jeg har det veldig ofte med å sprenge grensene jeg setter meg pengemessig (tror ikke jeg er den eneste her inne:P), så for å ha et sted å starte kan jeg si 10 små grå :D

Håper jeg kan få et rimelig bra anlegg for denne prisen, og ikke må sprenge store hull her.

Endret av Premium manegment
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...