Sameboe Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil nominere L4r5! Han er bare best Støttes! Kom til finalen ifjor, fortjener å være der i år også! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Vant ikke L4r5 i fjor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Vant ikke L4r5 i fjor? Nai. Simen1 vant til slutt. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg nominerer herved Wikipedersen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg nominerer Psilocybe for all hjelp han gir i Tattovering og Piercing tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nominerer Shikaru pågrunn av hans hjelp og svar på mine undringer i forkant av min reise til Japan tidligere i høst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Kan vel nominere noen jeg også. TSP - Hjalp til masse ved fjorårets valg. Ganske grei moderatorer også. DJ_Dark - Holder liv i vintersportskafeen. Jotun - Morsom fyr som elsker å irritere andre. Kommer alltid med gullkorn, og har masse humor. Har bare norske kroner på kontoen. tc47 - Scholes-lover som er herlig i United-tråden. Liker å argumentere, og har kontroll over de fleste United-kampene som har blitt spilt de siste årene. Alastor - Flink moderator i en kategori med mange hete og intense diskusjoner. Holder hodet kaldt når det virkelig gjelder. Sånn, da får vi inn noen fotballfolk på lista. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Kan en bruker (meg) kun nominere en annen bruker? (Dvs 1:1 ratio) Da vil jeg nominere brukeren "festen". (Kan søke etter brukerlink hvis nødvendig, eller andre kan gjøre det for meg.) Må begrunnelse gis? Nominerer festen pga hans bidrag i Aksje-tråden, av de de få trådene jeg nesten gleder meg til å sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Kan en bruker (meg) kun nominere en annen bruker? (Dvs 1:1 ratio) Nei, du kan nominere så mange du vil. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg nominerer: Kongkake fordi han er fetter'n min (a) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Kan en bruker (meg) kun nominere en annen bruker? (Dvs 1:1 ratio) Nei, du kan nominere så mange du vil. Takk. Da fullfører jeg lista mi. - Lansky (aksjetråden) - Brutal_mann (mener at understreken er med i nicket hans, mange konservative utspill om forhold) - apegryn (aksjetråden) Dessverre tenkte jeg på å nominere GeirGrusom, men gjør det likevel ikke... Nå som jeg har med mine bidrag til dette, så blir det mye mer spennende å følge med på Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nominerer L4r5 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Har allerede nominert to, men må nominere RWS - kongen av religion, filosofi og livssyn forumet Endret 13. november 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Årets Medlem 2009! RUNDE 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Årets Medlem 2009! RUNDE 1 Burde du ikke gi folk muligheten til å nominere ut dagen? Det er jo ikke så lett å forholde seg til når fristene stadig kortes ned? AtW Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Årets Medlem 2009! RUNDE 1 Burde du ikke gi folk muligheten til å nominere ut dagen? Det er jo ikke så lett å forholde seg til når fristene stadig kortes ned? AtW Det står i den redigerte førsteposten kl 2100, så da har han sitt på det tørre. Er dog enig med deg, AtW. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Fristen har vært satt til fredag kl. 17 i et par uker nå, men så forlenget jeg den til kl. 21. Når tråden nesten er helt død, da er det et tegn på at man kanskje burde gå videre. Tråden har dessuten vært oppe i halvannen måned nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Årets Medlem 2009! RUNDE 1 Burde du ikke gi folk muligheten til å nominere ut dagen? Det er jo ikke så lett å forholde seg til når fristene stadig kortes ned? AtW Det står i den redigerte førsteposten kl 2100, så da har han sitt på det tørre. Er dog enig med deg, AtW. Riktig, mente bare å huske at jeg så den 13. uten noe videre spesifikasjon tidligere i tråden en gang. AtW Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Man har hatt over 40 dager til å nominere. Da synes jeg det er litt rart å vente til den siste dagen. Hadde man lest førsteposten fra 22. oktober, da hadde man fått med seg at fristen var satt til 17. Jeg setter nesten alltid fristene mine til kl. 17. Bare å ta en titt på trådene fra i fjor. Hadde ikke tid kl. 17 i dag, så utsettet fristen til 21. Beklager hvis folk ikke fikk nominert flere, men man har tross alt hatt 43 dager på seg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Man har hatt over 40 dager til å nominere. Da synes jeg det er litt rart å vente til den siste dagen. Hadde man lest førsteposten fra 22. oktober, da hadde man fått med seg at fristen var satt til 17. Jeg setter nesten alltid fristene mine til kl. 17. Bare å ta en titt på trådene fra i fjor. Hadde ikke tid kl. 17 i dag, så utsettet fristen til 21. Beklager hvis folk ikke fikk nominert flere, men man har tross alt hatt 43 dager på seg. Det kan man kanskje være enig i, men det virker som det er mange som har ventet til den siste dagen. Slik det ofte er med slike frister. Men det er vel ikke så mye å endre det nå, nå er jo de nye trådene laget. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg