Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Årets Medlem 2009! [NOMINASJONSTRÅD] Frist: 13. november

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel nominere noen jeg også. :)

TSP - Hjalp til masse ved fjorårets valg. Ganske grei moderatorer også. ;)

DJ_Dark - Holder liv i vintersportskafeen. :w00t:

Jotun - Morsom fyr som elsker å irritere andre. Kommer alltid med gullkorn, og har masse humor. Har bare norske kroner på kontoen. :wee:

tc47 - Scholes-lover som er herlig i United-tråden. Liker å argumentere, og har kontroll over de fleste United-kampene som har blitt spilt de siste årene.

Alastor - Flink moderator i en kategori med mange hete og intense diskusjoner. Holder hodet kaldt når det virkelig gjelder.

Sånn, da får vi inn noen fotballfolk på lista. :cool:

Lenke til kommentar

Kan en bruker (meg) kun nominere en annen bruker? (Dvs 1:1 ratio)

Da vil jeg nominere brukeren "festen". (Kan søke etter brukerlink hvis nødvendig, eller andre kan gjøre det for meg.)

Må begrunnelse gis?

Nominerer festen pga hans bidrag i Aksje-tråden, av de de få trådene jeg nesten gleder meg til å sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Kan en bruker (meg) kun nominere en annen bruker? (Dvs 1:1 ratio)

Nei, du kan nominere så mange du vil.

Takk.

Da fullfører jeg lista mi.

- Lansky (aksjetråden)

- Brutal_mann (mener at understreken er med i nicket hans, mange konservative utspill om forhold)

- apegryn (aksjetråden)

Dessverre tenkte jeg på å nominere GeirGrusom, men gjør det likevel ikke...

Nå som jeg har med mine bidrag til dette, så blir det mye mer spennende å følge med på :p

Lenke til kommentar

Burde du ikke gi folk muligheten til å nominere ut dagen? Det er jo ikke så lett å forholde seg til når fristene stadig kortes ned?

AtW

Det står i den redigerte førsteposten kl 2100, så da har han sitt på det tørre.

Er dog enig med deg, AtW.

Riktig, mente bare å huske at jeg så den 13. uten noe videre spesifikasjon tidligere i tråden en gang.

AtW

Lenke til kommentar

Man har hatt over 40 dager til å nominere. Da synes jeg det er litt rart å vente til den siste dagen.

Hadde man lest førsteposten fra 22. oktober, da hadde man fått med seg at fristen var satt til 17. Jeg setter nesten alltid fristene mine til kl. 17. Bare å ta en titt på trådene fra i fjor. Hadde ikke tid kl. 17 i dag, så utsettet fristen til 21.

Beklager hvis folk ikke fikk nominert flere, men man har tross alt hatt 43 dager på seg.

Lenke til kommentar
Man har hatt over 40 dager til å nominere. Da synes jeg det er litt rart å vente til den siste dagen.

Hadde man lest førsteposten fra 22. oktober, da hadde man fått med seg at fristen var satt til 17. Jeg setter nesten alltid fristene mine til kl. 17. Bare å ta en titt på trådene fra i fjor. Hadde ikke tid kl. 17 i dag, så utsettet fristen til 21.

Beklager hvis folk ikke fikk nominert flere, men man har tross alt hatt 43 dager på seg.

Det kan man kanskje være enig i, men det virker som det er mange som har ventet til den siste dagen. Slik det ofte er med slike frister. Men det er vel ikke så mye å endre det nå, nå er jo de nye trådene laget.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...