Lightningwolf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nominerer Dotten fordi han gjør en helt fantastisk innsats på forumet og dette året har det vært helt ekstremt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jag nominerar allihopa! Ty jag ser en salighetens och hoppfullhetens sol stiga uppöver den ljusnande horisonten svept i morrndimma, och känner att framtiden ligger i kollektivets händer. Men om jag inte får välja alla så väljer jag istället L4r5 för att han var den enda som svarade i min tråd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jag nominerar allihopa! Nei nei, du kan ikke nominere alle. Korter ned fristen til fredag den 13. november. Var ikke særlig aktivitet her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Ingen flere som skal nomineres? Skuffende aktivitet i forhold til i fjor! Siste mulighet til å komme med meninger om hvordan avstemningen skal utføres. Hvis ingen sier noe, regner jeg med at alle er fornøyde, og vi kjører på med samme måte som i fjor. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg vil nominere Svenni212000 fordi han har mye peiling på datating blant annet. Topp fyr som kan hjelpe med mye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Alle jeg ville nominert er allerede nominert, så da er det vel bare å lene seg tilbake og nyte avstemningen. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg vil gjerne nominere olsen_st blandt annet for sine flotte bidrag i forumet. Finner dessverre ingen gode eksempel. Endret 9. november 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Veldig mange av de samme som blir nominert år etter år, vi trenger nytt blod. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fresh blood over here! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Veldig mange av de samme som blir nominert år etter år, vi trenger nytt blod. Nominer noen nye da! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nominerer Tom Waits for Alice. Fantastisk flink til å diskutere selv om jeg er enig eller ikke (som oftest enig, men, men). Holder et høyt nivå og har gode og gjennomtenkte poster. Dessuten har han lagt mye arbeid ned i samfunns-kategorien. Hva skjer med at du har "tatt over" alle slike tråder, Latias? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nominerer Tom Waits for Alice.Fantastisk flink til å diskutere selv om jeg er enig eller ikke (som oftest enig, men, men). Holder et høyt nivå og har gode og gjennomtenkte poster. Dessuten har han lagt mye arbeid ned i samfunns-kategorien. Hva skjer med at du har "tatt over" alle slike tråder, Latias? postcounts Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er ikke postcounts i OT-baren. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 jeg nominerer litt nytt blod: Touchdown- en mann jeg respekterer 100% Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Hva skjer med at du har "tatt over" alle slike tråder, Latias? Ingen andre gidder, så noen må jo ta initiativ. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Siste sjanse til å nominere årets medlem i dag! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg nominerer.... Ueland, fordi han egentlig er GUD, ALLAH og CHUCK NORRIS! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil nominere L4r5! Han er bare best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg