Aetius Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi inviterer atter en gang til fotokonkurranse, denne gang med høst som tema. Les mer Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi som har meldt oss på oktoberfesten og kategori hardcore har kun 2uker på oss Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Ikke nødvendigvis. Det er ikke noe som tilsier at man ikke kan bruke oktoberfestbilder i konkurransen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ikke nødvendigvis. Det er ikke noe som tilsier at man ikke kan bruke oktoberfestbilder i konkurransen. ...og man kan vel ha med annet utstyr til fotokonkurransen? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ikke nødvendigvis. Det er ikke noe som tilsier at man ikke kan bruke oktoberfestbilder i konkurransen. ...og man kan vel ha med annet utstyr til fotokonkurransen? Det vil jeg også tro. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oktoberfest reglene: Hardcore: Du tar kun bilder relatert til utfordringen og leverer et bilde hver dag. Du tar ikke bilder i andre sammenhenger. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ...og man kan vel ha med annet utstyr til fotokonkurransen? Denne konkurransen har vel ikke noe med oktoberfesten? Så da kan du bruke hva du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Også jeg som kjørte gjennom Norge og tok en masse flotte bilder av snødekte fjell, fulle av oransje og røde løvtrær i forigårs. :!: Temmelig så utgjort. edit: Denne har ingen relevans med Oktoberfesten nei Endret 1. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synd at man må ha tatt bildet i konkurranseperioden. I alle fall for meg, for jeg hadde hatt et bilde eller to klart. F.eks. dette. Lenke til kommentar
brk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Damn, og jeg som knapt er gangbar (skade i beina) for tiden. Tips til andre kanskje, Dra ut i båt, hurtigruten el og fotografer mot land. Tok hurtigruten forrige helg nordover, fantastisk skue, snekledde høstfjell som speilet seg i havet. Sukk, og så hadde jeg ikke kamera med. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan er det med habiliteten til folk i tek.no nettverket? Kan f.eks jeg delta selv om jeg har hilst på deler av juryen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det kommer an på om du gjorde et godt eller dårlig inntrykk. ;-) For øvrig så ser vi på bildene før vi ser hvem som har tatt dem. Det nye systemet endrer filnavn på bildene og lagrer all info i en loggfil, slik at vi kan se på og vurdere bildene uten å vite noe om hvem som har tatt dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ...og man kan vel ha med annet utstyr til fotokonkurransen? Denne konkurransen har vel ikke noe med oktoberfesten? Så da kan du bruke hva du vil. De som har meldt seg på oktoberfesten på hardcore nivået; forplikter seg også til å kun bruke det utstyret som de har valgt i hele oktober. Og da til all fotografering. Resten av oss har ikke den utfordringen. Men det er ikke verre enn å sette av en dag eller to og bruke frikort. Tom Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Flott! Da tror jeg at det blir noen bidrag fra meg etter hvert. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var plagsomt å sende inn. Fikk feilmelding hele tiden. Så fikk jeg sendt ett, etter å ha lagd den mindre. Om det var derfor vet jeg ikke.. for på neste fikk jeg feilmelding igjen. Lenke til kommentar
Adhoch Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har nå i 2 dager forsøkt å sende bilder inn til Høstkonkuransen 2009. Tror 1 bilde ble sendt OK. Etter gjentatte forsøk har får jeg samme feilmelding som de øvrige som ikke får sendt inn bilder. Gir nå opp. Greit nok for meg, (og sikkert mange med meg), men trist for de som ikke fikk sett mine flotte høstbilder, og jeg som ikke fikk sett alle de flott bildene som andre ville ha sendt, hvis dette hadde fungert nogenlunde. At det skal være så grensesprengende vanskelig å kunne få sendt over bilder er er egentelig både trist & skuffende. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kan virke som Akam bør legge ut innsendte bilder (om så i små versjoner) til "allmenn beskuelse", sånn at alle får sjekket at bildene de har sendt inn, er kommet frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg