Ratleto Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Bruker: Ratleto Brennvidde: 100mm Nivå: Pingle Utstyr: Canon EOS 30D og 350D sammen med Canon EF 100mm f/2,8 makro, og om nødvendig Canon Speedlite 430EX II blits. Ser ikke helt for meg at jeg får tid, eller har ork til å holde på som i juni med bilde hver dag. Kommer også til å bruke andre objektiver i tida fremover, så da må det bare bli pingle-nivå. Ser for meg en del abstrakt makro fremover. Edit: Wow... 40 stk er påmeldt til utfordringa. Bør bli en del bra bilder fremover da. Edit2: Og nå er det visst enda flere. Bilder: 1. oktober 3. oktober 6. oktober (syk...) 13. oktober 18. oktober 21. oktober 27. oktober 31. oktober Endret 31. oktober 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 1. oktober Subspace: Worms Hva det egentlig er: Bildet er egentlig av en liten glassfisk med noe mønster og luftbobler i seg. Endret 2. oktober 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Behagelig! Fine overganger mellom farvetonene. Ser frem til fortsettelsen! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Stilig! Ekstremt iøyenfallende Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker. Dumt dette var det beste motivet jeg hadde denne måneden. Håper jeg finner flere fremover, men det skal ikke bli lett å toppe denne, tror jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Meget pent. Første jeg tenkte var et glass Farris med en flamme bak Tror nok det blir mange fine bilder her Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Svært sterke fargekombinasjoner. Boblene gir en tredimensjonalitet til dette abstrakte motivet. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mange har tatt abstrakte motiver denne første dagen. Du har absolutt lykkes med det, fine varme farger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlige farger og fine former... RandiA Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Behagelig og stilig, nesten som jeg ikke hadde lyst å vite hva det egentlig var, men det er jo umulig å ikke lese det når det står rett under. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Behagelig og stilig, nesten som jeg ikke hadde lyst å vite hva det egentlig var, men det er jo umulig å ikke lese det når det står rett under. Fiksa - til senere lesere. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Wow - kraftige flammefarger - nesten litt utbrente? Me like - et bilde i ALL CAPS.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Wow - kraftige flammefarger - nesten litt utbrente? Me like - et bilde i ALL CAPS.. "Nesten utbrente flammefarger" er en del av inntrykket, og skal være der. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skikkelig flott bruk av sterke og intense farger. Det er jo tross alt høsten som er kontrastenes tid så fortsett sånn. Skal følges med på! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette bildet sa egentlig bare "Bang, her er jeg!" Flotte farger. Dette blir nok vanskelig å følge opp. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 .... Dette blir nok vanskelig å følge opp. Er litt redd for det, jeg også. Men vi får se. Har ikke tatt noe bilde 2/10. Satser på bilde hver 2. eller 3. dag, tenker jeg. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 .... Dette blir nok vanskelig å følge opp. Er litt redd for det, jeg også. Men vi får se. Har ikke tatt noe bilde 2/10. Satser på bilde hver 2. eller 3. dag, tenker jeg. Det er jo mye bedre med ett bra, godt gjennomtenkt bilde hver 2. eller 3. dag, enn et halvveis bra bilde hver dag.. Likte godt starten, gleder meg til resten! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) 3. oktober Høst og Olav Tryggvason Det dukket opp et OK bilde fra minifototreffet Randi og jeg hadde på lørdag. Ikke veldig fornøyd med det, men det er i alle fall annerledes enn det jeg pleier å ta med 100mm. Det første jeg ser som ikke er bra med bildet, er at jeg burde hatt med litt av "stolpen" statuen står på, og ikke bare selve platået. Endret 4. oktober 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det bildet synes jeg var glimrende valg jeg for et høstlig fototreff. Olav Trygvasson som står der og liksom tar imot høsten i Trondheim. Symbolikk over det bildet. RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det bildet synes jeg var glimrende valg jeg for et høstlig fototreff. Olav Trygvasson som står der og liksom tar imot høsten i Trondheim. Symbolikk over det bildet. RandiA Nja. Eller at han viser rumpa til høsten. Takker for alle kommentarer så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå