FunFact Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) 20. Oktober: Tilslørt bondepike. 21. Oktober: Safari i stuen. 22. Oktober: Lysfontene. Endret 27. oktober 2009 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 23 Oktober: Nødløsning. Tittelen på bildet gjenspeiler virkeligheten i en hektisk hverdag som gir for liten tid til foto... 24. Oktober: Safari i Stuen II. 25. Oktoberfest: Tre brødre som ikke er brødre. Her er en annen variant av dette bildet i farger. Obs avslører også teknikken som ble brukt. 26. Oktober: Morgenstemning. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Oi - der var det mange bra! Likte lyset 11. Ondskapens Lys og 15. Fristed, selv om 15. så ut til å være tatt fra gølvet i baren - ble litt for mye? 19. Leap of Faith - hopper eller kastet? ..Og 24. Safari i Stuen II var jo fantastisk! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg lurer alvorlig på hva de utstillingsdukkene holder på med når vi ikke ser. Dvs. kanskje ikke så mye å lure på... "Leap of faith" leste jeg som "Leap of death". Suveren action. Enig med Trondster om "Safari i stuen II". Likte ellers den tilslørte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mye fint her. I tillegg til blinkskuddene som Trondster og k.n.b henviser til, så synes jeg at katten med begjær ble artig. Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Her var det mye bra. Enig med de rett over meg her. Utenom det likte jeg også "En sedvanelig bygning". "Safari i stuen II" var konge! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 27. Oktober: Farlig Søt. 28. Oktober: På rett spor. 29. Oktober: Se frykten, overvinn frykten. 30. Oktober: Spøkelsene kommer. Vurderte også denne: 31. Oktober: Opplysningstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå