Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi inviterer herved til Vintersportsmesse i midt- Norges hovedstad Trondheim! Messa arrangeres i samarbeid med UKA-09, og vi sparker i gang vintersesongen første helga i oktober i Trondheim Spektrum. Her får du topp kvalitetsutstyr til supre messepriser innen alpin, telemark, topptur, jib, langrenn/ racing, bekledning, sko, bindinger, telt, klatring, turutstyr og mye mer! 02.- 04. oktober i Trondheim Spektrum Vintersportsmessa 2009 tar sikte på å bli ei bred publikumsmesse fylt med topp kvalitetsprodukter innenfor skisport, vinterutstyr og ekstremsportsegmentet. Arrangementet er et samarbeide mellom de felleseide selskapene Trondheim Messeselskap AS og UTE.no. Som medarrangør har vi fått med Norges største kulturfestival UKA- 09, et viktig samarbeid for oss med tanke på at Trondheim med sine 30 000 studenter er Norges nest største studentby! Gjør deg klar for vinteren... Fredag 02. oktober: 16 - 20 Lørdag 03. oktober: 10 -18 Søndag 04. oktober: 11 - 17 Inngang: kr 20,- http://trondheim.ute.no/?s=messe Noen andre som skal ta turen? Har tenkt til å kjøpe meg jakke der til en billig penge. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tenkte å ta en tur for å se etter noen nye alpinstøvler. Her er forresten magasinet til messa, for dem som ikke leser Adresseavisen. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Whoho, fikk kjøpt meg ny jakke. Møtte opp fem på fire, men ble likevell stående i lang kø... Lenke til kommentar
Meland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synd det ikke var mer snowboard saker! Var bare kjedlige jakker og noen brett. (Som jeg så...) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Var ikke mye snowboard saker nei, men det var jo en del billige brett til 699 tror jeg. Lenke til kommentar
Meland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men det var jo en grunn til at de ikke ble kjøpt i fjor Neida, fint for de som trenger et nytt og kanskje ikke er beinhard på krava! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå