Gå til innhold

HOME overvåker maskina di?

Gjest Slettet-hHnqa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-hHnqa

nå nettopp ble jeg nysgjerrig på å prøve home, siden det er en god måte å møte folk å spille med på og alt det der :p

men synes å huske for en stund siden at om du brukte home så ga du sony automatisk tillatelse til å overvåke maskina di?

noen som husker noe sånt? noen som kan (forhåpentligvis) avkrefte dette? eller bekrefte for den saks skyld...

kort sagt....er det TRYGT å bruke home?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå nettopp ble jeg nysgjerrig på å prøve home, siden det er en god måte å møte folk å spille med på og alt det der :p

men synes å huske for en stund siden at om du brukte home så ga du sony automatisk tillatelse til å overvåke maskina di?

noen som husker noe sånt? noen som kan (forhåpentligvis) avkrefte dette? eller bekrefte for den saks skyld...

Det du evt. gir tillatelse til er at Sony overvåker hva du finner på i Home tenker jeg.

Det at du starter Home forandrer jo ikke oppførslen til XMB på noen måte.

Lenke til kommentar

Det er trygt ja..

Sony og alle vennene dine overvåker deg til en grad hele tiden på PSN. i.e. ser hvilke spill du spiller på.

Overvåkningen det er snakk om i Home, er hvis du går bort til en person og skriver at han er en 'sabla tulling' så vil han selvfølgelig bli sinna, og rapportere deg til Sony.. Og så vil Sony sende spionene sine for å spionere på deg, og sjekke hvor slem du egentlig er..

Og om du gjør det til en vane og plage andre personer og kaller dem 'sabla tullinger', så vil dem ta de nødvendige stegene for å hindre deg i å gjøre dette i fremtiden.

I verste fall så kan de hindre maskinen din å gå på PSN, en person har saksøkt Sony fordi dem stengte ned PSN-tilgangen hans pga. dårlig oppførsel.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...