Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Carmelita - Sigma 30mm F/1.4


Anbefalte innlegg

Æsj. Jeg tror jeg lar oktoberfesten være oktoberfesten, så kommer jeg sterkere tilbake i uke 50 eller i aprilfesten. Jeg kommer til å angre på det seinere, men nå har jeg så sinnsykt mye å gjøre. Tredjeklasse på musikklinja er ikke barebare.

Det er lov til å kaste inn håndkleet. Du er alltid velkommen tilbake. Konsentrer deg om musikken.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj. Jeg tror jeg lar oktoberfesten være oktoberfesten, så kommer jeg sterkere tilbake i uke 50 eller i aprilfesten. Jeg kommer til å angre på det seinere, men nå har jeg så sinnsykt mye å gjøre. Tredjeklasse på musikklinja er ikke barebare.

 

Har full forståelse for deg, men beklager veldig at vi ikke får sett alle dine gode bidrag. Men som du selv sier så må du komme sterkere tilbake senere. Stå på!

Lenke til kommentar
Æsj. Jeg tror jeg lar oktoberfesten være oktoberfesten, så kommer jeg sterkere tilbake i uke 50 eller i aprilfesten. Jeg kommer til å angre på det seinere, men nå har jeg så sinnsykt mye å gjøre. Tredjeklasse på musikklinja er ikke barebare.

Det er lov til å kaste inn håndkleet. Du er alltid velkommen tilbake. Konsentrer deg om musikken.

 

Tom

 

Det er bra. Det er faktisk allmennleksene som stjeler av tiden min, dessverre. Kan gledelig drive mer med musikken, men alt som teller nå er uavhengighetsrett og den økonomiske veksten i USA.

 

Æsj. Jeg tror jeg lar oktoberfesten være oktoberfesten, så kommer jeg sterkere tilbake i uke 50 eller i aprilfesten. Jeg kommer til å angre på det seinere, men nå har jeg så sinnsykt mye å gjøre. Tredjeklasse på musikklinja er ikke barebare.

 

Har full forståelse for deg, men beklager veldig at vi ikke får sett alle dine gode bidrag. Men som du selv sier så må du komme sterkere tilbake senere. Stå på!

 

Det beklager jeg også. Jeg elsker å surre rundt med kameraet mitt, og prøve ut nye idéer.

 

Det var veldig bra så lenge du holdt ut. Skole bør uansett prioriteres først.

 

Du kan jo nedgradere deg til pingle? Litt mindre press.

 

Jeg er litt sånn som er enten eller. Jeg degraderer ikke nivået på oktoberfesten. Da har jeg iallefall "tapt". Dessuten blir oktoberfesten ligge i bakhodet hvis jeg ikke stopper helt. Da vil jo oktoberfesten ligge i veien for meg uansett.

Dumt å slite med skolen når det er siste året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...