Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Carmelita - Sigma 30mm F/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke helt stemningen. Jeg ser jo det blå selvfølgelig. Ønsker liksom å se hodet på personen også selv om det er en utenfor fokus.

 

Hmm. Jeg burde kanskje prøvd det ut også. Kanskje du har rett? Hvis jeg skal klage på noe, så må det være at det ser ut som om jeg skrumper meg inn sånn at jeg ser supertynn ut.

 

Tror dette er Oktoberfestens beste tråd foreløpig! MYE bra her. Du har en herlig ekstrautfording som du mestrer msterlig!

 

Du aner ikke hvor herlig det er å høre. Tusen takk! :D Vi får nå se litt utover da. Er ikke sikkert at dette med farger blir såå enkelt etterhvert.

 

 

I dag blir det dessverre ikke noe bilde. Det er en altfor travel dag fra før av, og jeg har 40-50 sider å lese i dag. Prøve i morra. Stikkord: impresjonisme, tolvtonestil, minimalisme og gal lærer (som ikke klarer å lære bort). All klassisk musikk fra 1900 til 1945. Noe sier meg at jeg burde begynt før.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg når jeg for en gangs skyld kommer for tidlig til busstoppet? Jo, jeg drar fram kameraet. Hva skjer når jeg trykker ned utløseren? Bussen kommer. Så det ble med det ene bildet.

 

7. oktober

post-132318-1254925126_thumb.jpg

Fargekoden for dagen er orange. Soloppgangen er orange. Da ble det soloppgang.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar

8. oktober

post-132318-1255027001_thumb.jpg

Rosa i kantina

 

Dagens store opplevelse var en konsert. Du vet når man bare glemmer alt som skjer rundt deg, bare unntatt musikken? Joda, det skjedde. Så nå har jeg kjøpt CD. Jarle Bernhoft hadde rett og slett ordentlig bra musikk. Koselig var han også. Under konserten tok han opp lydspor og spilte over det på alle mulige slags instrumenter. Skikkelig stilig! La oss bare si det sånn at jeg gikk glipp av den neste skoletimen pga at jeg snakket med han. Til og med lærerne var helt oppslukt. De ble sendt til timene sine av avdelingslederen. Det sier sitt.

Siden det var rosa scenelys så hadde jeg lyst til å ta bilde av han som bidrag, men jeg syns ikke det var bra nok. Dere får se allikevel:

 

post-132318-1255026979_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

9. oktober

post-132318-1255198106_thumb.jpg

 

Gårsdagens bilde ble tatt like før midnatt i går. Fredager betyr koret, koret betyr moro, og moro betyr at jeg glemmer oktoberfesten. Hehe. Sånn går det når man diskuterer totenradio'n. Dei taaaaalaaaaaaar åååånkliiii saaaaakte, ooog kjææææææm næææsten iiiiitteee tæææl poooeeengeeeet. Je er gla je bære er innfløtter, så je slepp å tala så sakte som dei gjør. For dere som snakker norsk: totninger snakker saaakte, og det må man selvsagt "mobbe" de litt for - og det er moro.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Meget stemningsfullt. Jeg fikk jammen lyst på et glass vin. Hadde vært enda et lite hakk mer elegant med rene glass :)

 

Man kan vel kanskje kalle det for et "kunstnerisk" snapshot. Overhode ikke oppstilt. Bildet ble tatt midt i diskusjonen om totninger.

 

Ser ut som om dere hadde en veldig koselig kveld. Sort/hvit er helt riktig her.

 

Tom

 

Selv om de snakker sakte, ser det ut til at det er riktig så god stemning. Flott bilde, og er enig med Tom: sort/hvitt passer fint her :)

 

Det hadde vi helt klart, og det er godt dere ser det dere også. Jeg liker egentlig sort/hvitt. Må passe på å ta flere sånne bilder seinere.

 

 

Bildet for i dag poster jeg i morgen. Nå er det natta for min del.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Like greit å ha det der, så slipper det å falle stort lengre. Og når toalettvesken heter Puccini må det jo bli bra. Eneste som mangler er en hårføner ved navn Wagner.

 

Hehe. Ikke sant. Hårføneren kunne gjerne hete Debussy for min del. Har ikke hørt noe særlig på Wagner (hvis det var sånn Wagner du tenkte på).

 

11. oktober

post-132318-1255290804_thumb.jpg

I dag er fargekoden brun, og jeg har slått tre fluer i en smekk. Bildelek (noe bloggreier), oktoberfest og skolekatalogbilder sammen. Jeg liker det når skolen alltid henger laaangt etter, og man får minimalt med tid på å levere ting. Not. Blir godt å bli ferdig med det her (skolen altså).

Lenke til kommentar

Her har det kommet masse flott. Liker både 8. og 9. oktober veldig godt. Formidler stemningen på en flott måte i bildet av vinglass. Jeg lurer faktisk på om jeg skal forsøke å finne på noe med vinglass selv. I likhet med Tomsi42 måtte jeg bruke litt tid på detaljene den 8.10! :!:

 

Litt mer usikker på ditt siste. Fikk ikke helt "godfot", men det er nå bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...