Eirik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Bruker: Wikipedersen Brennvidde: 150mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon EOS 400D + Sigma 150mm f/2.8 + Stativ Tillegsutfordring: * Bruk av speil * Vann-relaterte motiver Får prøve å få ut ett hver dag, men melder meg på som pingle fordi jeg ikke kan garantere noe Dette er den første utfordringen jeg er med på, så jeg regner med noen varierende resultater. Kritikk mottas med takk Endret 3. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 1. Oktober Innleder Oktoberfesten med Ensomme Louise ISO 400 13 sec f/5.6 150mm (såklart) Endret 1. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 3. Oktober Er litt misfornøyd med dagens bilde. Ble ikke så skarpt som jeg hadde trodd/håpet, og syns bildet ble noe rotete. Vanskelig å bestemme seg for bilde idag, så slenger med ett jeg måtte velge bort (i spoiler) Fikk hvertfall til noe på tillegsutfordningen Pærer i Vinden ISO 400 1/100 sec f/2.8 150mm Og et som måtte settes på innbytterbenken: The Painted Forrest ISO 400 1/640 sek f/3.2 150mm Skader ikke med kommentarer/kritikk Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Misfornøyd? Jeg synes dette var stas jeg. Spesielt speilingen i det nederste ... hva det nå er. Meget behagelige farger. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Meget fascinerende. Et abstrakt bilde med mye snop for øynene. Er det deg selv vi kan skimte i den nederste "pæren"? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Misfornøyd? Jeg synes dette var stas jeg. Spesielt speilingen i det nederste ... hva det nå er. Meget behagelige farger. Hyggelig det Ble misfornøyd med skarpheten. Litt støy ble det også, men det hadde jeg regnet med da ISO-ytelsen på 400D er begredelig Meget fascinerende. Et abstrakt bilde med mye snop for øynene. Er det deg selv vi kan skimte i den nederste "pæren"? Takk for det Jøss, det la jeg ikke merke til, men det er nok det ja Endret 3. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du kan trøste deg med at du kanskje ikke får drømmebildet med objektivet i løpet av kort tid, men du lærer deg å kjenne objektivet. Spoilerbildet ditt er spennende! Trolsk, nesten som en dårlig drøm der jeg prøver å kjempe meg ut av skogen fra noe som jakter på meg.... og jeg sitter som alltid fast.... eller at tiden går i slooooow motion. Bah, jeg hater å drømme Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for det Var usikker på hvilket jeg skulle gå for, men tenkte jeg skulle ta litt farger idag, siden 1. var grått og trasig 150mm'eren er hvertfall veldig spennende og morsomt å jobbe med! Kommer ikke til å kvitte meg med det på en stund Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 6. Oktober Litt sent, men har ikke hatt tid til redigering osv de siste dagene. Bilde ble det uansett Kom over en kald og frossen liten stakkar. Jeg kaller bildet intet midre enn; Could you lend me your jacket? ISO 100 1/100 sec f/2.8 150mm Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 7. Oktober Enda et nøle-bilde. Prøvde meg på tilleggsutfordringen idag Rekyl ISO 100 1/200 sec f/14 150mm Plasket burde nok ideelt sett vært midtstilt, men skitt au Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nice tråd! Må følge med videre her. Liker det to siste bildene dine best, men de skulle vært litt lysere. Skal prøve å komme med noe mer konstruktiv kritikk senere, men nå er jeg dautrøtt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for det! De to jeg er mest fornøyd med selv Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 6. oktober er foreløpig favoritt, meeget stemningsfullt. Men du har inspirert meg til å ta et vanndråpebilde i løpet av måneden! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Høres bra ut Artig med vanndråpebilder, men irriterende å vente 10-15 sek mellom hvert bilde pga blitzen på 400D Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nesten kjøttlig den blomsten 6. oktober, det er vel noe med fargen. Bakgrunnen er nydelig her, og dekkbladene nesten selvlysende. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 17. oktober Lite tid til fotografering for tiden, men det ble et bilde idag Mørkredd ISO 200 1/200 sec f/8 150mm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Glasspærene fra 3. oktober - hvor store er de egentlig? ..Og hva er de? Synes de er veldig fascinerende.. Liker også rosen 6. - hvitbalansen gjør at det ser forferdelig kaldt ut - natterstid. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Louise bilde kunne du nok få solgt for et par tusen spør du meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Glasspærene fra 3. oktober - hvor store er de egentlig? ..Og hva er de? Synes de er veldig fascinerende.. Liker også rosen 6. - hvitbalansen gjør at det ser forferdelig kaldt ut - natterstid. Takk for det Det er små dråper som hang fra gresstrå. De er vel kanskje 4-5mm store Kan laste opp originalbildet om du vil. Louise bilde kunne du nok få solgt for et par tusen spør du meg Hehe, takk for en hyggelig kommentar, men tror ikke jeg blir rik på noen av bildene her :!: Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Det ble hvertfall en sykt fet bakgrunn! Jeg får promotere deg hver gang noen ser pcn min da ; ) Endret 18. oktober 2009 av Narsissisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå