Carlgutt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei jeg bor i England og har ett engelsk Lebara abonnement og det har funket helt fint helt til i kveld når jeg plutselig fikk opp meldingen "check operator services" når jeg prøvde å ringe søsteren min. Rett før dette skjedde funket alt helt fint jeg sjekket hvor mye penger jeg hadde på kort (10.11 pund) og ringte søstera mi, som ba meg ringe henne opp om 5 min. Når jeg skulle ringe henne opp igjen så funka det ikke. Jeg prøvde å ringe mange forskjellig nummerer i tilegg andre folk her i England som har Lebare abonnement som det skal være gratis å ringe til, men det funker ikke. Sende tekstmeldinger funker heller ikke og vis noen prøver å ringe meg får de bare "Nr ikke i bruk" melding. Jeg googlet litt rundt og fant ut at det jeg kunne prøve å restore factory settings, men jeg trenger en kode for å gjøre det og den står ikke i håndboka som jeg har med. Jeg har også prøvd og sku av og på mobilen, og ta inn og ut Sim kortet, men det funker ikke. Tingen er at jeg har ikke helt peiling på hva jeg skal gjøre, jeg kjøpte bare den billigste Nokia mobilen jeg kunne få tak i og det abonnement læreren anbefalte uten å tenke noe mer om det. Kan det være at det er fordi jeg ikke har betalt abonnement for denne måneden eller hva? Jeg trodde ikke jeg trengte å gjøre noe mer etter at jeg kjøpte mobilen og abonnemente (betalte 50 pund til sammen), og Jeg tror jeg gjorde det helt likt som alle andre og deres telefoner funker fint. Skal jeg kanskje prøve å ta med mobilen tilbake til den butikken jeg kjøpte den i og høre om jeg kan få hjelp der? (har kvittering) Det haster litt å få fikset mobilen for det er den eneste jeg har for øyeblikket. Hadde settet pris på om noen tok seg tid til å hjelpe meg litt, takk. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Regner med søsteren din bor i Norge, men i dette tilfellet ser det ut til å være irrelevant. Det er klart at det er i abonomentet / mobilen problemer ligger, jeg ville forsøkt å endre nett-tilkoblingen på mobilen (Tar jeg ikke feil ligger dette under "GPRS-instillinger" i din Nokia) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Ok jeg vet ikke helt om jeg kan nok til å begynne å tukle med nett tilkobling, har ikke peiling hvordan jeg skal gjøre det, eller hvor jeg finner det. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ok jeg vet ikke helt om jeg kan nok til å begynne å tukle med nett tilkobling, har ikke peiling hvordan jeg skal gjøre det, eller hvor jeg finner det. Har du løst dette problemet? Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå