Need44speed Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fordi de har sett Rocky gjøre det og det går mye raskere. jeg måtte le Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det som sies å være negativt med egg er det mettede fettet som eggeplommen består av, men den driter jeg rett og slett i, ettersom jeg spiser tilnærmet likt ingenting mettet fett utenom. Feil. Eggeplomme er ikke skadelig, heller ikke mettet fett, men det er en helt annen diskusjon. Dessuten, hvorfor skal alt handle om proteiner hele tiden? Det er flere gunstige stoffer i egg! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Men det er i hvertfall mettet fett i baconet man steker ved siden av Noen som har spist råe egg her? If so, smaker det like jævelig som det ser ut til å gjøre? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Men det er i hvertfall mettet fett i baconet man steker ved siden av Noen som har spist råe egg her? If so, smaker det like jævelig som det ser ut til å gjøre? Jeg skal la være å si noe på den kommentaren Det er ganske ubehagelig. Du vet, plommen har en hinne rundt seg, og om du har hele plomma i munnen og den hinnen sprekker. DET er ubehagelig! Haha, snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Foror Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Enig med de andre her at det er mye bedre å koke/steke, smaker jo mye bedre og man kan lage et godt måltid ut av det. Men flere enn meg som blei overraska over hvor feit/tjukk konsistensen på det rå egget var? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Personlig anbefaling : tunfiskomelett med dill. Endret 13. oktober 2009 av HValder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå