Bruker-111299 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei folkens! Jeg har kommet i en litt spesiell situasjon. Skal prøve å forklare etter beste evne. Jeg kjøpte for to år siden en tv som jeg har hatt inne til reparasjon 3 ganger og har kommet tilbake med feil. Jeg kontaktet nettbutikken hvor jeg kjøpte den. Der sa de at jeg skulle sende den tilbake og få hevet kjøpet, men når den kom fram til nettbutikken var den så ødelagt at de ikke kunne heve kjøpet, så da skulle det bli mellom meg og Posten. Skal Posten da dekke hele beløpet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, Posten har en egen skadesentral/tlf.nummer som tar seg av slike saker. Du kan regne med laaaaaaaang saksbehandlingstid men alt ordner seg til slutt. Har bare gode erfaringer med dem, unntatt tidsbruk. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Har vært i kontakt med de og fylt ut et skjema, men det sto noe om at de ikke erstatter merverdiavgift. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Næringskjøp/bedriftskjøp? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Go gammaldags forbrukerkjøp! Lenke til kommentar
trusk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sikkert en vikar som har sendt ut feil brev. Posten erstatter moms til privatpersoner. Er kun på salg fra bedrifter til privatpersoner det ikke erstattes mva. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Må bare legge til at Posten er noe av det værste jeg har vært borti! De har ingen konkurranse så da er det fritt fram og gjøre hva de vil(gjelder pakker og brev). Postmannen klarer å få det vått inni postkassa! Har vært borti gaffeltruck-formede hull i kjøleskap og da reagerte ikke han som leverte ut det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå