Fylliksen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg vil gjerne reise rundt i Latinamerika om noen mnd. Bo et par mnd her og et par mnd der. Skal så klart spare opp endel penger i forkant, men lurer også på mulighetene for å få meg jobb på de forskjellige stedene jeg skal til? Er det noe stort problem å jobbe uten arbeidstillatelse? Forutsatt at man snakker rimelig greit spansk? Hva slags jobber kan man forvente å få seg? Vil det være mulig å kunne få jobb i barer og utesteder for en hvit mann, eller er det bare å glemme? Hvordan er generelt holdningene til hvite folk som vil komme og få jobb der? Noen her som har erfaring med backpacking/jobbing i Latinamerika, eller noe lignende i en annen del av verden? Hvordan vil det være dersom jeg får et instruktørsertifikat i f eks dykking, rafting, juving e.l.? Jeg har lagt merke til hvor glade folk er i å anta og gjette ting på dette forumet, så vennligst ta med om den infoen dere kommer med er synsing eller om det er backet opp av personlig erfaring eller noe annet litt mer håndfast. Endret 30. september 2009 av audunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå