lavara Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bruker: lavara Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 5D + Canon EF 50mm f/1.4 Lenke til kommentar
lavara Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 1. oktober Syklist Var på tur i Lillomarka og fant ut at disse råskinnene av noen syklister kunne brukes til noe Panorering, f/22. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har fått så hatten passer for panorering selv, men det skal du få slippe. Dette synes jeg ble ganske så tøft. Jeg liker den strukturen du har fått frem, og syklisten gir inntrykk av fart. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Teknisk sett diskuterer jeg ikke bildet fordi bildet er så klar i sin egen tale. Jeg får følelsen av fart, frisk luft og godt vær. Stå på! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Veldig maleriaktig. Minner meg om impresjonismens kraftige penselstrøk. Lenke til kommentar
lavara Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 2. oktober + Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ganske stilig, selv om det nesten ble noe svensk over det. Det som virkelig løfter bildet er selvfølgelig at du har gjentatt det gule i to av de blå feltene. Lenke til kommentar
lavara Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Tusen takk for kommentarene 7. oktober Vegg Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Minner meg om et sted jeg har gått forbi, hvor er det? Lenke til kommentar
lavara Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 St. Olavs gate, tror jeg. Lenke til kommentar
atoftemo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det siste bildet var veldig stilig! Likte også godt 2. oktober, men for å pirke litt kunne du rettet det opp litt for å få rette linjer. Uansett var det et flott bilde, og som k.n.b påpeker bidrar det gule i v.topp og h.bunn ruten til den "ekstra prikken over i'en". Gleder meg til å se fortsettelsen! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Alltid stas når Scotty har "beamet opp" et hus som stod inntil et større hus. Her var det også finfine fargesjatteringer i det huset som står igjen. Ser nesten ut om det er spikret opp bølgeblikk der huset sto. Lenke til kommentar
lavara Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takker for kommentarene 11. oktober Krukke f/14.0, 30 sekunder, iso 400 og lommelykt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mørkt og mystisk lys - stemningsbilde fra en Indiana Jones-film! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Passet godt med den dunkle lyssettingen ja. Fine, gylne farger. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 1. oktoberSyklist Var på tur i Lillomarka og fant ut at disse råskinnene av noen syklister kunne brukes til noe Hvis det gikk like fort som det kan se ut som der vil jeg gjette på at det er ned fra Lilloseter ...? Farlig område å bevege seg i, ihvertfall i ukene rett før Birken. Liker 11.oktober godt. Veldig arkeologisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå