bflugon Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hei Jeg har tenkt til å kjøpe en Android-telefon, men jeg vet ikke hvilken jeg burde velge. Akkurat nå for tiden så vipper jeg mot HTC Hero, men jeg har hørt at det kommer en ny fra HTC (Leo/Touch HD 2) og at det skal komme en fra Acer med 1ghz prosessor. Er det verdt å vente på en av de som kommer å i nærmeste fremtiden eller er det anbefalt å gå for Hero? Edit: Jeg lurer også på hvilket abonnement som anbefales til denne. Kommer mest til å bruke Wifi og ikke 3G-nettet. Har lurt litt på onecall faktura men hvis jeg kan få den billigere med et annet abonnement så funker det for meg (skal ha minst mulig minstepris etter første året). Endret 30. september 2009 av bflugon Lenke til kommentar
program Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Har ikke HTC Leo og Acer F1 Windows Mobile 6,5? HTC Hero er å anbefale. Skikkelig smooth med et fantastisk OS og ganiale HTC Sense. Nå er den også rask. Endret 30. september 2009 av program Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den nye HTC telefonen med Android er vell Tatoo? Lenke til kommentar
program Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja. Men jeg vil anbefale Hero i stede for den. Lenke til kommentar
program Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg synes i alle fall at 2,8" blir litt lite på en touchtelefon med tanke på tastatur osv. Men ellers er sikkert Tattoo flott. Men hvis du ikke synes det er nok Tettoo hakket bedre. (Uten at jeg har prøvd den) Endret 1. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 På bakgrunn av? Mindre og dårligere skjerm, lavere oppløsning og kamera uten autofokus er vel de viktigste grunnene. FM radio i Tatoo er et pluss igjen da. Lenke til kommentar
bflugon Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor får jeg billigst Hero per dags dato? Da tenker jeg minstepris første året (trenger ikke inkludert data eller noe ånn, kommer nesten bare til å bruke Wifi), har tenkt litt på Onecall faktura, men er det kanskje billigere med et annet abonnement med hensyn til at da blir telefonen også billigere (onecall leverer ikke pakkepriser med abonnement). Lenke til kommentar
bflugon Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har nå bestemt meg. Jeg kjøper HTC Hero uten abonnement. Hvor er det jeg får den billigst nå for tiden? Lenke til kommentar
program Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Se på prisguiden. Eller så har Elkjøp den til drøyt 4000,-. Lenke til kommentar
bflugon Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor er det forskjell i pris mellom den hvite og brune i noen butikker? Og hva er forskjellen mellom norsk og engelsk utgave? Lenke til kommentar
program Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Norsk utgave har antagelig med den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
NilsJ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Den nye HTC telefonen med Android er vell Tatoo? Eller denne: http://phandroid.com/2009/10/04/htc-dragon...f-android-fire/ NilsJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå